Web Analytics Made Easy - Statcounter

دندانپزشک جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، پاره وقت اخذ پروانه مطب شیفت کار صبح و عصر اسکان با کلیه امکانات رفاهی رایگان بخش دندانپزشکی کلینیک دارای دو دستگاه یونیت مجزا شرایط حقوق هم به صورت اجاره ماهیانه و یا پرکیس . از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09163611922 تلگرام 09163611922 واتساپ 09163611922 پربیننده ترین جزییات شروع دوره‌های استخدامی معلمان حق‌التدریس تعویق در برگزاری آزمون استخدامی سال۱۴۰۰ بانک ملت تعویق برگزاری آزمون استخدامی بانک تجارت در سال۱۴۰۰ استخدام کارشناس بازرگانی خارجی در شرکت حرارت سازه مبنا در تهران استخدام کارشناس HSE در توان افروز نیرو رسان ژیر از تهران و گیلان جهت رشت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با اشاره به انتشار دفترچه دومین آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان۷۰ درصد گفت: ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از ۱۷ اسفندماه آغاز شد و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir با استفاده از راهنمایی‌های همکاران مطلع استانی مطابق با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای این آزمون ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

افراد مجاز به شرکت در این آزمون به استناد بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه صرفاً فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر هستند. 

 

 

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد
  • لرستان صدرنشین حذف پروانه‌های کسب کاغذی
  • الکترونیکی شدن بیش از ۱۹ هزار پروانه کسب کاغذی در لرستان