Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در نشست امروز استانداران سراسر کشور که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از تسریع در ترخیص کالاهای اساسی در این استان خبر داد و گفت: از سال گذشته و در راستای مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی، ترخیص کالاهای اساسی از گمرکات هرمزگان با شتاب بیشتری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهره گیری از ظرفیت کالاهای ملوانی و تعاونی‌های مرزنشینان برای واردات کالاهای اساسی به عنوان مأموریت مهم دولت در سال جدید در دستور کار قرار دارد و بخشی از اقلام ضروری مورد نیاز استان و  کشور از این طریق وارد کشور می‌شود که ظرفیت خوبی برای دور زدن تحریم ها و اشتغال ایجاد می کند.

استاندار هرمزگان همچنین با بیان اینکه در راستای کنترل قیمت، فراوانی کالاهای اساسی در بازار به صورت روزانه و هفتگی مورد پایش قرار می گیرد، گفت: علاوه بر نظارت شبانه روزی بر قیمت کالاها، اصلاح شبکه توزیع و نظارت‌های هوشمند سامانه‌ای باعث شده قیمت کالاها به‌ویژه کالاهایی مانند مرغ، روغن، برنج و ... مدیریت شود و در حال حاضر تعادل نسبی بر بازار استان حاکم است.

دکتر همتی با بیان اینکه در شرایط کرونا، با اصلاح شبکه توزیع، نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا با کمک مساجد و پایگاه های بسیج به صورت محله ای برپاشد، گفت: این اقدام با استقبال خوب شهروندان مناطق مختلف روبرو شد و تلاش داریم از این ظرفیت در مقاطع بعدی نیز استفاده کنیم.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست، با اشاره به مشارکت مطلوب مردم هرمزگان طی دوره های مختلف انتخابات، گفت: با توجه به درک عمیق و درست مردم هرمزگان از شرایط کشور، همواره این استان جزء استان های شاخص و با مشارکت بالا بوده است.

وی اضافه کرد: در مهلت قانونی نام نویسی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر، استان هرمزگان از میان 31 استان حائز رتبه سوم شد که این امر نشانه بلوغ فکری مردم استان و مشارکت آنان برای ورود به مراکز تصمیم گیری مدیریت شهری و روستایی است که حضور نخبگان هر منطقه در رأس شوراها می تواند راه پیش روی توسعه روستایی و شهری در هرمزگان را هموارتر کند.

همتی تصریح کرد: با توجه به کارکرد و نقش شوراهای اسلامی در توسعه همه جانبه مناطق و بهره مندی از همه ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی هر منطقه، ورود افراد متخصص و نخبگان به صحنه انتخابات می تواند باعث رشد و تقویت اقتدار ملی شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فریدون همتی استاندار هرمزگان انتخابات شوراها بندرعباس کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت

احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

او با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره کرد و افزود: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وحیدی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی، افزود: مبارزه با فساد جزو شعار‌های مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

او گفت: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کار‌های بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

 

منبع:مهر

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است