Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زالی گفت: پیشنهاد ما برای گذر از بحران پیک مجدد کرونا، تعطیلی یک هفته تا ۱۰ روزه استان تهران است.

به گزارش برنا؛ علیرضا زالی ، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران گفت: پیشنهاد ما برای گذر از این بحران، تعطیلی یک هفته تا ۱۰ روزه استان تهران است و آن را به معاون اول رییس جمهور، وزیر کشور و وزیر بهداشت اعلام کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: متاسفانه با جدی نگرفتن توصیه های کارشناسان نظام سلامت، امروز شاهد وقوع یک سناریوی تلخ هستیم که نباید رخ می داد.

زالی تصریح کرد: تعداد مبتلایان زیر ۱۰ سال به ۸.۲ درصد رسیده که نشان می دهد که نرخ بستری و مرگ و میر در گروه های سنی پایین تر نیز در حال تغییر است.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۳ بیمارستان از مجموع ۱۷۵ بیمارستان استان تهران درگیر کرونا هستند.

او در پایان گفت: میزان سرایت بیماری در موج چهارم بسیار شدیدتر است، برای کنترل این موج انتظار می رفت، تهران تعطیل شود اما این تصمیم هنوز گرفته نشده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا زالی کرونا تعطیلی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواسط فردا چهارشنبه فعال است  و احتمال رگبار‌های پراکنده در مناطق شمال و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع تندباد‌های شدید تا متوسط  همراه با  تندباد‌های لحظه‌ای  در جنوب و مرکز استان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  از اواسط چهارشنبه  با جنوبی شدن جریانات  افزایش رطوبت در نوارجنوبی و مرکز استان پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸ درجه و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۴.۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختار‌های جدید/ ۵ پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت جهانی اطلاعات
  • مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان
  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • تشدید تنش در هائیتی؛ پورتوپرنس میدان جنگ و بیمارستان غارت شد
  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته
  • پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • تکرار جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان‌های غزه
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟