Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمدی به ممنوعیت برگزاری تجمعات مذهبی در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: برنامه های این ماه مبارک در حوزه مواسات و فضای مجازی با استفاده از ظرفیت مساجد اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در نخستین جلسه هماهنگی عملیات رمضان ۱۴۴۲ با حضور معاونین و کارشناسان فرهنگی اظهار کرد: با وجود تمام موانع و محدودیت های کرونایی عملیات رمضان ۱۴۴۲ را در استان اجرا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام سعید احمدی ادامه داد: با روند شیوع ویروس کرونا در استان و ممنوعیت برگزاری تجمعات مذهبی عملیات رمضان را به گونه ای دیگر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه ۱۷ کمیته تخصصی در اداره کل تشکیل و عملیات رمضان را پیش خواهند برد، اظهار داشت: مهمترین کمیته این عملیات، کمیته رسانه خواهد بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ضرورت بهره مندی از ظرفیت مساجد، موسسات قرآنی، ائمه جماعات، مبلغین و هیئات مذهبی گفت: در صورت لغو کلیه مراسمات در ماه مبارک رمضان خادمین مسجد که به حق خادمین مردم هستند وارد میدان شده و با مواسات و فعالیت های رسانه ای نقش آفرینی خواهد کرد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد استان زنجان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان عملیات رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی صبح چهارشنبه در دیدار با گروه‌های فعال مردمی محله محور محلات کرمانشاه با عنوان مجموعه هم اندیشی اجتماعی (هما) که با حضور مدیرکل اجتماعی استانداری و دستیار مردمی سازی استانداری برگزار شد، با تشریح ظرفیت‌های اجتماعی استان کرمانشاه، اظهار کرد: وضعیت اجتماعی کرمانشاه ظرفیت و پذیرش کار جبهه‌ای و تشکیلاتی دارد.

وی به طراحی قالب انسجام آفرین بین بازیگران و فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مأموریت دعوت و هماهنگی از گروه‌های مردمی اجتماعی محلات بر عهده دستیار مردمی‌سازی است.

وی ادامه داد: ضروری است در زمان کوتاهی نشست گردهمایی و هم اندیشی فعالان اجتماعی مردمی محله محور کرمانشاه صورت گیرد.

در ادامه این نشست اعضای شورای مرکزی هما به تشریح فعالیت‌های ۳ ساله مجموعه هما از سال ۱۴۰۰ با عملیات «فجر احسان» تا سال ۱۴۰۳ با عملیات «بیتوته مصلحین» و تقریباً هر ماه یک عملیات جمعی بین محلات کرمانشاه و برگزاری حدود ۶۰ نشست طراحی نظام مسائل و مطالبه گری از مسئولین پرداختند و راهبرهای آتی این جبهه مردمی اجتماعی را مطرح کرده و خواسته‌هایی در رسمیت دادن به این ظرفیت شبکه سازی مردمی، مطرح شد.

کد خبر 6080502

دیگر خبرها

  • اوروک ؛ از مهم ترین مراکز مذهبی در بین النهرین(+عکس)
  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • موزه خوشنویسی در سعدالسلطنه راه‌اندازی شود
  • در وعده صادق، کمترین ظرفیت خود را به رخ کشیدیم
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه
  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی