Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر جایگاه قهرمانان بدنسازی ایران در آسیا و جهان از رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام خواست تا ایران کرسی ‌های جهانی داشته باشد

رافائل سانتونخا رییس اسپانیایی فدراسیون جهانی پرورش اندام در محل کمیته ملی المپیک با صالحی ‌امیری، سعیدی دبیرکل و برخی مدیران کمیته دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در دیدار رضا صالحی‌ امیری، رئیس کمیته ملی المپیک با رافائل سانتونخا، رئیس اسپانیایی فدراسیون جهانی پرورش اندام، کیکاوس سعیدی دبیرکل، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌ های ملی، فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل، بهداد سلیمی مشاور رئیس کمیته در امور قهرمانان، عبدالمهدی نصیرزاده و کرباسی رئیس و دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران نیز حضور داشتند و طی آن طرفین بر گسترش مناسبات و تنظیم تفاهمنامه های ورزشی تاکید کردند.

صالحی ‌امیری در ابتدای این دیدار ضمن خوشامدگویی به رافائل سانتونخا رئیس اسپانیایی فدراسیون جهانی پرورش اندام با تاکید بر اینکه وی فردی دانشمند و تحصیل کرده است گفت:

ما به تجربه و سابقه شما در زمینه آموزش در مجموعه فدراسیون ایران نیازمندیم.

صالحی امیری افزود:

بدنسازی و پرورش اندام و سایر رشته‌های زیرمجموعه آن در ایران سابقه تاریخی دارد و در جامعه ما به شکل های متفاوتی از استانداردهای جهانی به شکل بومی وجود دارد و ادبیات پهلوانی، قهرمانی و قوی ‌ترین مردان نیز ادبیاتی است که در کشور ما از گذشته وجود داشته است.

رییس کمیته ملی المپیک گفت:

با توجه به ظرفیت گسترده ایران در بدنسازی و فعال بودن این رشته در 31 استان کشور و همچنین برنامه وزارت بهداشت و ستاد عالی کرونا برای واکسیناسیون نیمی از ایران در سال، 2021 از فدراسیون جهانی خواستاریم تا در رویدادهای بدنسازی و پرورش اندام میزبانی را به ایران واگذار کنند چرا که ما آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات در سطح استانداردها ی بین المللی را داریم.

صالحی ‌امیری افزود:

با توجه اینکه بحث آموزش در بدنسازی بخصوص در بخش تغذیه برای ما اهمیت دارد و در آکادمی ملی المپیک از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کافی برای برگزاری دوره های آموزشی برخورداریم،  برای برگزاری این دوره‌های آموزشی با توجه به تخصص و دانش شما نیازمند ارتباط قوی‌تر در این زمینه هستیم.

رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر جایگاه قهرمانان بدنسازی ایران در آسیا و جهان از رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام خواست تا ایران کرسی‌های جهانی داشته باشد. در ادامه این دیدار رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام خطاب به صالحی امیری گفت:

بسیار خرسندم که در جمع خانواده ورزش ایران حضور دارم، بابت احداث موزه ملی ورزش بسیار تبریک می‌گویم چرا که این کار با ارزش نه تنها ابعاد قهرمانی بلکه ابعاد انسانی بسیاری دارد.

صالحی امیری ادامه داد:

از اینکه نیروی جوان و باانگیزه‌ای در ریاست فدراسیون بدنسازی ایران  حضور دارد و از آنجایی که ایشان عضو هیئت اجرایی آسیایی نیز هست و حمایت‌ها و روحیه ورزشی شما در راس کمیته ملی المپیک را دارد مطمئنم که بهترین اتفاقات برای این ورزش در ایران و جهان رقم خواهد خورد.

رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام افزود:

از آنجایی که بدنسازی و پرورش اندام در مجمع آسیایی به رسمیت شناخته شده است و توانستیم  در بازی‌های ساحلی نیز حضور پیدا کنیم اما برای حضور در المپیک نیازمند حمایت کمیته ملی المپیک ایران هستیم چراکه این مهم یک وحدت و همبستگی را می‌طلبد.

صالحی ‌امیری در مقابل درخواست رافائل سانتونخا گفت:

خوشبختانه IOC انعطاف خوبی دارد اما من پیشنهاد می‌کنم تا شما نقشه راهی را تنظیم کنید ما در حوزه آسیایی با توجه به ارتباطات خوبی که داریم برای حضور این رشته در المپیک بخشی از مسئولیت را قبول و از شما حمایت می ‌کنیم.

رافائل سانتونخا در ادامه تاکید کرد:

علاوه بر آموزش در زمینه تغذیه، مبارزه با دوپینگ و دانش افزایی افراد بخصوص نسل جوان در ریشه کن کردن دوپینگ و همچنین حذف افرادی که به اشاعه دوپینگ و استفاده از داروها می‌پردازند امر بسیار مهمی است تا نسل جوان به ورزش پاک روی بیاورد.

اخبار داغ 

با اعلام یکی از مسئولان سازمان لیگ | لیگ برتر تعطیل نمی شود! علی کریمی خطاب به عزیزی خادم: باشگاه ها نباید پاسوز نخبه گرایی شما شوند فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت اعتراض لیونل مسی به قضاوت خایمه لاتره: او قصد دارد به من کارت زرد بدهد! یوونتوس و بایرن مونیخ در پی جذب استعداد گرجی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون جهانی پرورش اندام بدنسازی و پرورش اندام کمیته ملی المپیک رافائل سانتونخا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ژیمناستیک ایران موفق شد اتفاقی تاریخی رقم بزند و برای اولین بار سهمیه المپیک را کسب کند. مهدی الفتی که پیش از این در بازی های آسیایی هانگژو موفق شده بود به مدال نقره دست پیدا کند این بار سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد؛ آن هم در شرایطی که اگر اینچه درگاهی ریاست فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده نداشت او به مسابقات کسب سهمیه اعزام نمی‌شد. این اعزام در شرایطی انجام شد که ژیمناستیک ایران به دلیل برخی اتفاقات دچار تلاطم شده بود و حضور افراد غریبه با ژیمناستیک در این فدراسیون، لطمات زیادی به این رشته پایه و مادر وارد کرده بود.

فراموش نکردیم روزگاری بود که حتی در مسابقات کسب سهمیه هم شرکت نمی‌کردیم چرا که مسئولان وقت فدراسیون ژیمناستیک اعتقاد داشتند ژیمناست‌های ایرانی استعدادی در این رشته ندارند و هزینه کردن برای کسب سهمیه المپیک، یک سیاست اشتباه است.

اینچه درگاهی از سال 1396 که ریاست فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده گرفته تا به امروز موفقیت های زیادی برای این رشته رقم زده است. او با وجود سنگ اندازی های زیادی که مخالفانش انجام دادند ثابت کرد که می‌توان در ژیمناستیک هم صاحب مدال شد. فراموش نشود ژیمناستیک رشته ای است که بر خلاف رشته های دیگر که برای کشورمان مدال آور بوده‌اند در همه کشورهای دنیا دارای جایگاه ویژه ای است و در چنین شرایطی شانس کسب موفقیت بسیار کم است.

امروزه حتی مخالفان اینچه درگاهی هم اعتقاد دارند که او توانسته ژیمناستیک ایران را به اعتلا برساند. نکته‌ای که باید مسئولان ورزش کشور در نظر بگیرند سمپاشی کسانی است که از نتیجه انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در 24 اردیبهشت واهمه دارند. آنها با ارائه اطلاعات اشتباه، تلاش می‌کنند روی تصمیمات وزارت ورزش تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال آنها ابتدا اعلام کردند که الفتی جایگاه هشتاد و چهارم در رنکینگ فدراسیون جهانی دارد و اصلا از ابتدا هم شانسی برای کسب سهمیه المپیک نداشته است. در ادامه که این دروغ آنها با کسب سهمیه االمپیک نقش بر آب شد گفتند که الفتی از طریق ویلدکارت موفق به کسب سهمیه شده است. این دروغ پراکنی آنها فقط به یک دلیل خاص است. اینکه با حضور اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک، آنها نمی‌توانند از او سهم‌خواهی کنند.

باید امیدوار بود انتخابات فدراسیون ژیمناستیک با حضور هر 3 کاندیدا برگزار شود؛ در غیر این صورت اتفاقات تلخی نه تنها برای ژیمناستیک که برای ورزش کشور رخ خواهد داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899175

دیگر خبرها

  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید