Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:29:04 GMT

هواشناسی : دمای هوا در بوشهر افزایشی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۷۷۵۶

هواشناسی : دمای هوا در بوشهر افزایشی می‌شود

پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از شنبه هفته جاری دمای هوا در استان بوشهر کاهشی شد به نحوی که چند شهر در استان دمای ۱۳ درجه را تجربه کردند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش بادهای شدید شمال غربی تا عصر امروز بر روی قسمت‌های مرکزی خلیج فارس و سواحل و فراساحل جنوبی استان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساعدی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود از امشب به تدریج از شدت این جریانات کاسته و از فردا به تدریج جهت جریانات به جنوبی تغییر یابد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری امروز طی ساعت‌هایی همراه با وزش باد گاهی گرد و خاک و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی گاهی غربی، در سواحل شمالی استان با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت ارتفاع موج در سواحل شمالی ۳۰ تا ۹۰ و امروز گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و از شب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۸:۰۱، جزر دریا ساعت ۰۹:۲۳ و مد دوم دریا ۱۶:۴۲ خواهد بود.

برچسب‌ها بوشهر خلیج فارس اداره کل هواشناسی استان بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر خلیج فارس بوشهر خلیج فارس اخبار کنکور استان بوشهر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان

اقدس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هوای استان امروز قسمتی ابری تا ابری و گاهی با وزش باد نسبتاً شدید، رگبارهای پراکنده و رعدوبرق همراه خواهد بود.

وی افزود: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر تشدید فعالیت سامانه ناپایدار و در پی آن بارش باران گاهی رعدوبرق در بیشتر نقاط استان به خصوص از روز سه شنبه تا چهارشنبه و کاهش محسوس دما خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: با عبور سامانه بارشی از بعدازظهر روز چهارشنبه تا پایان هفته شرایط جوی آرامی در استان پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دمای هوا از روز پنجشنبه روندی افزایشی خواهد داشت.

جعفری اظهار کرد: با توجه به اینکه دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۷ درجه ثبت شده است پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۶ درجه برسد.

کد خبر 6085299

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی