Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:55:12 GMT

تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت نوسازی مدارس است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۸۳۳۱

تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت نوسازی مدارس است

رخشانی مهر گفت: بدترین ظلم در حق سیستم عمرانی، طولانی شدن ساخت طرح‌هاست بنابراین تکمیل طرح‌های نیمه تمام، اولویت سازمان نوسازی مدارس در سطح کشور است.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «مهراله رخشانی مهر» صبح امروز سه‌شنبه در بازدید از طرح‌های آموزشی در دست احداث و نیمه کاره شهرستان تفت با اشاره به طرح ۱۲ کلاسه اسلامیه که از ۳۰ سال پیش، نیمه کاره رها شده است، اظهار کرد: وقتی طرحی ۳۰ سال به حال خود رها شود در واقع منابع کشور هدر رفته و نتوانسته ایم از آن استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که نیمه کاره رها کردن طرح‌ها، هزینه اصلاح سازه را به دنبال دارد، افزود: بدترین ظلم در حق سیستم عمرانی این است که عمر ساخت یک طرح را طولانی کنیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس تاکید کرد: بر همین اساس اولویت ما تکمیل طرح‌های نیمه تمام است و تلاش کردیم عمر ساخت طرح‌ها را کاهش دهیم و به ۱۸ ماه برسانیم.

رخشانی مهر تاکید کرد: حضور خیران در شهرستان تفت قابل توجه است و تعداد زیادی طرح خیرساز در این شهرستان وجود دارد که برخی از آنها به بهره برداری رسیده و تعدادی هم نیمه کاره است که با تعیین سهم دولت، وارد فاز بهره برداری می شود.

وی عنوان کرد: نماینده مردم تفت و میبد نیز پیگیر است که سهم بیشتری از سمت نمایندگان برای مدرسه سازی جذب شود و این اطمینان را می دهم که با حضور نماینده مجلس این شهرستان، مدیرکل نوسازی مدارس استان، فرماندار تفت و رئیس آموزش و پرورش تفت در این بخش اتفاقات خوبی در حوزه مدرسه سازی رخ دهد و پروژه ها با سرعت خوبی پیش برود و در مهر ۱۴۰۰ و دهه فجر ۱۴۰۰ پروژه های خوبی تحویل آموزش و پرورش دهیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور امروز به همراه میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس و ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد از چند پروژه آموزشی نیمه کاره یا در دست احداث در شهرستان تفت و روستاهای آن بازدید کرد و طرح توسعه مدرسه خیرساز مهدیان را کلنگ زنی کرد.

رخشانی مهر در مراسم کلنگ زنی این طرح اظهار کرد: حضور خیران مدرسه ساز در استان یزد به ویژه شهرستان تفت، تحسین برانگیز و قابل توجه است.

وی با تاکید بر اینکه دولت نیز به دنبال تکمیل تعهدات خود در قبال خیران مدرسه ساز و پروژه  های آنهاست، افزود: تعدادی از پروژه های خیرساز به دلیل عدم انجام تعهدات دولت معطل مانده بود که در پایان سال ۹۹ اعتبارات خوبی به آنها تخصیص یافت و به زودی تکمیل می شوند.

رخشانی مهر بیان کرد: امیدواریم با تکمیل مدارس نیمه کاره بتوانیم نیازهای لازم به فضاهای آموزشی را تامین کنیم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد نوسازی مدارس بازدید نوسازی مدارس شهرستان تفت رخشانی مهر نیمه کاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد

دو هفته پیش در هفته سی‌ودوم سری آ جدال تیم‌های رم و اودینزه در دقیقه ۷۰ به دلیل وخامت حال اندیکا بازیکن رم نیمه کاره ماند و امشب دو تیم ۲۰ دقیقه باقی مانده را بازی کردند و رم گل برتری را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، جدال تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود و پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند.

با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب در اودینه پیگیری شد و فدراسیون فوتبال ایتالیا به دو تیم اجازه داده بود با ترکیبی جدید هم می‌توانند وارد زمین شوند و یکی از تغییرات ده‌روسی حضور ثابت سردار آزمون در ترکیب اصلی بود.

در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار