Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در پیامی از زحمات و تلاشهای همکاران در سال ۹۹ تقدیر و سال ۱۴۰۰ را آغاز فصلی نو برای خدمت به مردم دانست.

 

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، یداله سلطانی در این پیام ضمن تبریک سال جدید ،تامین آب آشامیدنی مردم در شهرها و روستاها و کسب رضایتمندی آنان را اولویت مهم شرکت دانست و اظهار داشت: کاهش بارش باران در سال جاری تاثیر مهمی در منابع آبی از جمله سفره‌های زیر زمینی می‌گذارد که این امر تلاش و کوشش مضاعف کارکنان و پرسنل شرکت آب و فاضلاب را طلب می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : پرسنل شرکت آب و فاضلاب خوی از زحمت کش ترین و پر تلاش ترین پرسنل هستند و قاطعا با این تلاش های مستمر و تعهد و وظیفه شناسی در راستای خدمت رسانی پایدار به مردم و کسب رضایت مندی آنان سال پیش رو را با کوله باری از تلاش و خود باوری و تجربه آغاز خواهند نمود.

سلطانی خدمت رسانی به مردم به ویژه در بخش سقایی را یکی از توفیقات خداوند به انسان دانست و تاکید کرد: لطف و رحمت خداوند شامل افرادی شده که توفیق حل مشکلات مردم را دارند بنابراین کارکنان شرکت آبفا باید قدر فرصت خدمت به مردم را غمینت شمارند و بی وقفه در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

مدیر عامل شرکت در خاتمه پیام  خاطر نشان کرد : باید با توجه به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری نقشه راه شرکت در سال جدید ترسیم و در این راستا حرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی آب و فاضلاب آبفا آب و فاضلاب خوی شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  رئیس کل دادگستری استان قم در این مراسم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

حجت الاسلام مظفری افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد