Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت با افت ۰.۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«برکت» دقایق ابتدایی بازار را متعادل و در محدوده قیمتی ۳۲۵۰تومان آغاز کرد. اما در نیمه دوم معادلات به صف فروش نشست. این صف دو مرتبه برچیده شد اما در نهایت با صف فروش یک میلیونی بازار را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«برکت» سومین نمادی بود که شاهد بیشترین خروج پول حقیقی شد.

سهام شرکت گروه دارویی برکت در آخرین معاملات خود، عدد ۳۱,۸۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۴۷میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳۲,۳۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به رقم ۱۵۴میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۳درصد خریداران سهام برکت حقیقی‌ها و ۱۷درصد حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، اکثر برگه سهم‌ها را اشخاص حقیقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین مابقی سود سهام عدالت هفته آینده واریز می‌شود سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش/ جمع شدن صفوف فروش بزرگان آغاز شد ارزش سهام عدالت من (۱۵فروردین ماه) ارزش سهام عدالت من (۱۶فروردین ماه) گزارش بورس پانزدهم فروردین ۱۴۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت گروه دارویی برکت برکت شرکت گروه دارویی برکت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته جاری، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد ۰.۵۳ درصدی، معادل ۱۱ هزار و ۹۶۰ واحد از ارتفاع این شاخص در سطح دو میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحدی قرار گرفت.

رشد ارتفاع نماگر اصلی بازار سرمایه در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن به‌عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی موازی را به ثبت رساند. شاخص هم‌وزن نیز با رشد ۰.۳۶ درصدی (معادل دو هزار و ۷۸۱ واحد) در پله ۷۷۰ هزار واحدی قرار گرفت.

معاملات بورس تهران در آیینه آمار و ارقام

تابلو بورس اوراق بهادار تهران، ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم) را در روز چهارشنبه، چهار هزار و ۱۵ میلیارد تومان نشان می‌داد. 

تابلو بورس اوراق بهادار تهران، حجم معاملات روز چهارشنبه را ۱۴.۹ میلیارد برگه سهم نشان می‌دهد. کارشناسان معتقدند هر چه حجم معاملات در محدوده‌های فعلی شاخص کل، سطوح بالاتری را لمس کند، چشم‌انداز روشن‌تری از موج تازه شاخص کل در ذهن سهامداران ترسیم می‌شود. چرا که ورود سهامداران تازه‌نفس، راه صعود را هموارتر می‌کند.

همچنین بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی در این روز از ورود سرمایه آنها به بازار سهام حکایت دارد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان معاملات روز چهارشنبه بورس از ورود ۱۸۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی پول حقیقی از سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی خبر می‌دهد.

پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

برخلاف سنت همیشگی چهارشنبه ها، ورود پول از جانب حقوقی‌ها در دقایق پایانی معاملات شدت گرفت و این موضوع نوید انتظارات مثبت اهالی بازار نسبت به بازدهی نماد‌ها در هفته آتی را می‌دهد. 

همچنین بیش از ۷۳ نماد در جریان معاملات روز چهارشنبه، به صف خرید نشستند که نشانه مثبت دیگری برای بازگشایی بازار در روز شنبه آتی به شمار می‌رود. 

نباید از تاثیر بازگشایی نماد «ذوب» و تاثیر آن بر کلیت بازار غافل شد. با استارت مجدد معاملات سهام ذوب آهن، بازار کمی از حالت خنثی خارح شد و رنگ سبز نقشه بازار بیشتر به چشم آمد. 

با این وجود، سیاست تثبیت نرخ دلار نیما، همچنان متهم ردیف اول کم رمق بودن بازار در روز‌های ابتدایی سال نو است. در صورتی که سیگنال‌هایی مبنی بر وجود اراده از سوی بانک مرکزی در راستای کاهش فاصله میان نرخ نیما و آزاد اسکناس دلار صادر شود، بازار با پتانسیل بالایی شروع به رشد خواهد کرد.

منبع: تجارت نیوز

tags # بورس سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • تحلیل سهام برکت ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • فروش سنگین و میلیاردی شخص حقیقی در خوساز | او کیست؟
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • چند اسب اینجا می‌بینید؟
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • اگر این نشانه‌ها را دارید بسیار شخصیت قوی دارید