Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:23:13 GMT

رایزنی بهزیستی برای تسهیل شرایط پرداخت وام به مددجویان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۸۷۹۷

رایزنی بهزیستی برای تسهیل شرایط پرداخت وام به مددجویان

ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: بهزیستی دخالتی در شرایطی که بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به مددجویان تعیین کرده‌اند ندارد ولی در حال رایزنی هستیم که امکان ارائه تسهیلات با شرایط بهتر برای جامعه هدف را فراهم کنیم.

اسدالله حیدری در گفت‌وگو با ایسنا اشاره به اینکه طرح تامین مسکن برای خانواده‌های مددجویانی که دارای دو معلول و بیشتر هستند امسال هم با جدیت پیگیری می‌شود، اظهار کرد: از سال ۸۸ تا کنون ۳۷۰۰ خانواده دارای دو معلول و یا بیشتر صاحب خانه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه چرا انتظار برخ از متقاضیان برای دریافت واحدهای مسکونی طولانی شده، ادامه داد: بهزیستی اغلب پروژه جداگانه‌ای برای مددجویان خود تعریف نکرده و در هر پروژه‌ای چند واحد را تحویل می‌گیرد به همین دلیل باید منتظر تکمیل آن‌ها از سوی پیمانکاران باشد.

این مسئول اضافه کرد: در حوزه مسکن برای خانواده‌های دو معلول به بالا در حوزه شهری مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان و در حوزه روستایی مبلغ ۸۵ میلیون تومان بلاعوض با مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مسکن پرداخت می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه تامین مسکن یکی از دغدغه های اصلی مددجویان بهزیستی است، توضیح داد: خانه دار شدن مددجویان اقدامی در راستای توانمندسازی جامعه هدف و رفع نگرانی آنها در خصوص پرداخت اجاره خانه و جابجایی سال به سال است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به گلایه مددجویان بهزیستی در خصوص شرایط سخت پرداخت تسهیلات بانکی، گفت: بهزیستی دخالتی در شرایطی که بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به مددجویان تعیین کرده‌اند ندارد ولی در حال رایزنی هستیم که امکان ارائه تسهیلات با شرایط بهتر برای جامعه هدف را فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت

محمدی فلاح گفت: در طرح پرستاری خانواده محور به هر نفر ۲۱میلیون ریال پرداخت می شود .

وی گفت : تعداد مستمری بگیران زیر پوشش بهزیستی البرز از ۱۹ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ به ۲۵ هزار و ۲۱۵ نفر در آغاز سال جاری افزایش یافتند.

محمدی فلاح بیان کرد: میزان مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۳ به نسبت سال گذشته ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت و این افزایش با مستمری فروردین ماه پرداخت می شود .

مدیرکل بهزیستی استان البرز یاد آورشد: امسال نیز اعتبارات خرید تجهیزات توانبخشی شامل انواع ویلچر سمعک واکر توالت فرنگی عصا ساعت نابینایان حدود ۱۰۰ درصدرشد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.

محمدی فلاح اظهار کرد: برای اولین بار ۲۰ ویلچرکربنی فوق سبک با صرف ۱۱ میلیارد ریال برای افراد با معلولیت جسمی، حرکتی و ضایعه نخاعی تولید شرکت های دانش بنیان در استان البرز تامین شده است.

 

 

    باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان