Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، گفت:575 جواز تاسیس واحد تولیدی و صنعتی امسال در نقاط مختلف این استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد رشد دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی اظهار داشت:575 جواز تاسیس واحد تولیدی و صنعتی امسال با سرمایه‌گذاری 72هزار و481 میلیون ریال با پیش بینی اشتغال 11هزار و835 نفر صادر شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: از لحاظ تعداد جواز های تاسیس صادره نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8درصد و از لحاظ حجم سرمایه گذاری بالغ بر 582درصد رشد صورت گرفته است .

قاسمی با بیان اینکه در سال 1399 سال جهش تولید اقدامات مهم و موثر در حمایت از تولید انجام شد اظهار داشت: در این سال حرکت‌ها و گام‌های بهتری برای افزایش تولید محصولات کارخانه‌ها برداشته شد.

وی، این حرکت‌ها نشان از پیشرفت و افزایش سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها دانست و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان ر در سال جهش تولید روند روبه رشدی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به حوزه اقتصاد توجه ویژه‌ای دارند خاطر نشان کرد: شعار سال‌ها نشان می‌دهد که حوزه تولید و اشتغال قابل توجه مقام معظم رهبری قرار دارد چراکه شعار 3 سال گذشته شامل رونق تولید، جهش تولید و امسال هم تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها موید این ادعا است.

قاسمی با اشاره به راه اندازی مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری،در سال گذشته گفت: در این مرکز مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در بخش تامین مواد اولیه، صدور مجوزها یا موانع ناشی از تداخل قوانین و مقررات که منجر به عدم تحقق اهداف مورد نظر تولیدکنندگان شده است، بررسی و مرتفع می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری واحدهای صنعتی سرمایه گذاری سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم

محمدعلی چراغیان سرپرست اداره طرح و برنامه ریزی صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح صنعتی با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری هم اکنون ۶۴ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

وی افزود: این طرح صنعتی در زمان بهره برداری زمینه اشتغال ۱۳۶ نفر را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید

رشد۱۷۷ درصدی سرمایه گذاری‌ صنعتی چهارمحال و بختیاری

چراغیان اضافه کرد: نخ ابریشم خالص از الیاف‌های طبیعی و مرغوب با زیبایی و مقاومت عالی است که در بسیاری از کارخانه‌ها و نساجی‌های پارچه ابریشم بافی به عنوان مواد اولیه از اهمیت منحصر به فردی برخوردار می‌شود.

وی افزود: در کارخانجات تولید نخ ابریشم خالص ایرانی، این محصول به طور استاندارد و با تنوع بالا بر اساس نیاز مشتریان تولید می‌شود؛ بنابراین نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز به خوبی از آن استقبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت