Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرماندار خرم‌آباد بر تشدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان تأکید کرد و گفت: سلامت افراد جامعه در اولویت قرار دارد، بر همین اساس گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ باید به مدت دو هفته تعطیل شوند.

جعفر طولابی در جلسه ستاد کرونای این شهرستان که امروز ۱۷ فروردین‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تبدیل وضعیت خرم‌آباد به قرمز، سطح آمار ابتلا و بستری‌های مربوط به بیماری کرونا روند صعودی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر میانگین تعداد بستری‌ها روزانه به ۷۰ نفر رسیده که نگران‌کننده است، همچنان که آمار جان‌باختگان نیز رو به افزایش بوده و کماکان نیز ادامه دارد.

فرماندار خرم‌آباد بر تشدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان تأکید و تصریح کرد: سلامت افراد جامعه در اولویت قرار دارد، بر همین اساس گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ باید به مدت دو هفته تعطیل شوند.

طولابی با تأکید بر ایجاد حساسیت در بین گروه‌های مختلف جامعه در جهت رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، از کمیته اطلاع‌رسانی استان درخواست کرد نسبت به آگاهی‌بخشی و ایجاد حساسیت بیش از گذشته اقدام کند.

 وی ادامه داد: مصوبات جلسات گذشته همچون محدودیت تردد خودروها به آرامستان‌ها و عدم برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی باید با شدت بیشتری اجرایی شوند، شهرداری در مناطق تجمعی در حوزه شهری همچون تجمع در کنار دست‌فروش‌ها را مدیریت کند.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه نیروی انتظامی تردد خودرو در ورودی‌های شهر را کنترل کند، افزود: پلیس‌راه از ورود پلاک‌های غیربومی به شهرستان جلوگیری و مانع خروج ماشین‌هایی با پلاک بومی به شهرهای دیگر شود.

طولابی بیان کرد: منع تردد شبانه از ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان برقرار است، برخی مناطق روستایی را در صورت افزایش آمار مبتلایان قرنطینه شوند تا از شیوع گسترده بیماری کرونا جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها در ماه مبارک رمضان نیز برقرار هستند، گفت: بر اساس ستاد ملی مقابله با کرونا تا زمانی که در وضعیت قرمز هستیم، محدودیت‌هایی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خواهیم داشت و برنامه‌های مذهبی باید به‌صورت فردی برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری ماه مبارک رمضان نیروی انتظامی کروناویروس همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا محدودیت ها خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین هتل شهرستان نقده، فردا کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار شهرستان نقده از کلنگ‌زنی اولین هتل این شهرستان، فردا، شنبه، یازدهم فروردین خبر داد.

محمد نوبخت‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: مراسم کلنگ‌زنی اولین هتل شهرستان نقده با سرمایه‌گذاری خصوصی در روز شنبه یازدهم فروردین برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم کلنگ‌زنی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی و تعدادی از مسئولین شهرستانی ترتیب پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان نقده گفت: دولت مردمی و فرمانداری به‌شدت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان حمایت می‌کنند، زیرا این امر جزو سیاست‌های کلیدی و اولویت‌های برتر محسوب می‌شود.

نوبخت‌نیا تصریح کرد: تأکید فرمانداری این است که هیچ مانعی نباید در مسیر پیشرفت و توسعه شهرستان قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا، شهرستان نقده با داشتن ظرفیت‌های فوق‌العاده و بی‌بدیل گردشگری همانند تپه باستانی حسنلو و تالاب‌های بکر و گردشگری پرشمار تاکنون از زیرساخت‌های اقامتی و گردشگری محروم بوده و قرار گرفتن در مسیر زوار اربعین حسینی اهمیت توسعه این زیرساخت‌ها را دو چندان کرده است.

کد خبر 740202

دیگر خبرها

  • اولین هتل شهرستان نقده، فردا کلنگ‌زنی می‌شود
  • تعطیلی اماکن گردشگری و تفریحی همدان در ۱۳ فروردین
  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد
  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک