Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ، محمدرضا ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان درباره وضعیت دروس کارگاه‌های هنرستان‌ها اظهار داشت: رنگ‌بندی استان اصفهان به قرمز تغییر کرد و ما کارگاه‌های هنرستانی‌ها را پیش‌تر و در وضعیت نارنجی تعطیل کردیم و این کارگاه‌ها فقط در رنگ‌بندی زرد و آبی فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نحوه برگزاری امتحانات نهایی افزود: امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم، طبق مصوبه ستاد ملی تحت هر شرایطی به‌صورت حضوری خواهد بود؛ همچون سال گذشته که در وضعیت قرمز استان نیز امتحانات این دوپایه به‌صورت حضوری برگزار گردید.

معاون آموزش متوسطه درباره امتحانات شبه نهایی تأکید کرد: در هفته آینده امتحانی تحت عنوان امتحان آمادگی یا شبه نهایی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد که هدف از این آزمون برآورد سطح درسی دانش‌آموزان در این شیوه از آموزش یعنی آموزش مجازی است.

ناظم‌زاده درباره نحوه حضور عوامل مدارس خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی مدارس همچون واحدهای اداری طبق رنگ‌بندی در مدارس حضور می‌یابند و در شرایط قرمز کنونی با حداقل ظرفیت (یک سوم) در مدارس حضور دارند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان آموزش دانش آموزان رنگ بندی زرد کارگاه ها رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه‌های راکد در کردستان فعال شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: باید فعال کردن کارگاه‌های راکد مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار نوروزی با کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی استان کردستان، ضمن تبریک سال نو و خیرمقدم، اظهار داشت: حوزه جهاد کشاورزی با وجود تنش‌ها و مراجعات بسیار، خوشبختانه سازمان موفقی است و این مهم نشأت گرفته از مدیریت و تلاش کارکنان این مجموعه است.

وی بر ضرورت نظارت بر بازار تأکید کرد و گفت: در حال حاضر آرامشی  بر بازار حاکم است و امیدواریم شاهد کمترین نوسانات در قیمت‌ها باشیم چرا که سال مهمی پیش‌رو داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: امسال سال آخر فعالیت دولت سیزدهم به شمار می‌آید و در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را پیش‌رو داریم، بنابراین از دولتمردان و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در سال جاری تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به‌کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها گرفتاری‌هایی دارند و کشور ما نیز قطعاً در برخی حوزه‌ها مشکلاتی دارد، اما باید فعال کردن کارگاه‌های راکد مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ و بر امیدآفرینی در جامعه افزوده شود.

پورذهبی ابراز داشت: امیدواریم سال خوبی پیش‌رو داشته باشیم و مجموعه جهاد کشاورزی استان به موفقیت‌های روزافزون دست یابد.

انتهای پیام/4861/

دیگر خبرها

  • عکس| گروه‌بندی یورو 2024 تکمیل شد
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • کارگاه‌های راکد در کردستان فعال شود
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی
  • جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران
  • وزیر آموزش و پرورش لو رفتن سوالات امتحانات نهایی را تکذیب کرد
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا