Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم پور درباره تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو در شیراز گفت: تا این لحظه در این مورد اتخاذ تصمیمی نداشته ایم و اگر ناچار شویم با هدف حفظ سلامتی مردم مانند گذشته تعطیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور» امروز (سه شنبه ۱۷ فروردین) درباره تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو در شیراز در جمع خبرنگاران گفت: تا این لحظه در این مورد اتخاذ تصمیمی نداشته ایم و اگر ناچار شویم با هدف حفظ سلامتی مردم مانند گذشته تعطیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار فارس افزود: با تعطیلی مترو و اتوبوس اقشار آسیب پذیر دچار سختی می شوند و تا حد امکان در پی عدم تعطیلی هستیم.

وی اضافه کرد: مردم باید بیشتر پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و در چند روز آتی در این خصوص تصمیم لازم اعمال خواهد شد.

قاسم پور با اشاره به مشاغل دستفروشان بیان کرد: پاساژهای سر باز و سربسته، بازارهای سرپوشیده و مراکز خرید و فروش بزرگ و بازارهای موقت بازارهای روز و محلی در شمار مشاغل گروه ۲ هستند و در وضعیت قرمز باید تعطیل باشند.

وی ادامه داد: اما در شهرهای نارنجی می توانند فعالیت کنند و نظارت ها جدی بر مشاغل ضروری و غیر ضروری در استان در حال انجام است و با متخلفان برخورد می شود.

معاون استاندار فارس اعلام کرد: آرایشگاه های زنانه و مردانه مشاغل گروه ۲ هستند و باید تعطیل شوند و در صورت فعالیت پلمب می شوند و مراکز گردشگری مانند حافظیه و سعدی و ... فعلا دستوری برای تعطیلی نداریم اما باید رعایت کامل نکات بهداشتی را داشته باشند.

وی افزود: ۸۰ درصد کاهش بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی در فارس در نوروز داشته ایم و فعلا این مراکز فعال هستند.

قاسم پور تصریح کرد: مراکز اقامتی استان در زمره مشاغل گروه یک قرار دارند و در هر رنگ بندی می توانند فعال باشند.

وی با اشاره به تهیه و تولید طبخ مواد غذایی گفت: این مراکز به صورت بیرون بر در وضعیت کنونی می توانند فعال باشند و شامل مراکز تهیه غذای گرم و سرد، شیرینی، آبمیوه و ... هستند و در وضعیت نارنجی می توانند با پذیرش مشتری فعالیت داشته باشند.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس استانداری فارس شیراز قاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت

مدتی است شرکت فروسیلیس ملایر در استان همدان تعطیل شده است و این تعطیلی منجر به بیکار شدن کارکنان و کارگران شده و آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام، تعطیلی شرکت‌های فروسیلیس ملایر در استان همدان از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ موجب بیکار شدن هزار کارگر در اول سال شده است خواهش میکنم مشکل کارکنان و کارگران این شرکت‌ها را پیگیری کنید.

سلام وقت شما بخیر؛ شهرک صنعتی امام رضا (ع) که بیش از ۱۰۰۰ کارگر دارد به دلیل گران شدن تعرفه برق بیش از یک هفته است که تعطیل شده و کارگران بیکار شده اند خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان