Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در دوره حضور سلطانی‌فر، بیش از هر دوره دیگری، رشته بدنسازی و پرورش اندام مورد حمایت قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در دیدار سلطانی‌فر و رییس فدراسیون جهانی بدنسازی با تمجید ازحمایت‌های وزیر ورزش و جوانان از این رشته اظهار داشت: در هیچ دوره‌ای هیچ یک از وزرای ورزش و جوانان تا به این اندازه به رشته بدنسازی و پرورش اندام توجه نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اثر گذار خواندن توجه سلطانی فر به توسعه این رشته در بخشهای مختلف همگانی و قهرمانی اظهار داشت: اینجانب به عنوان نماینده جامعه بدنسازی و پرورش اندام ازحمایت‌ وزارت ورزش به ویژه سلطانی‌فر تشکر می‌کنم.

نصیرزاده با اشاره به اهمیت دیدار رییس فدراسیون جهانی بدنسازی با وزیر و جوانان کشورمان، دیدار سلطانی فر با رافائل سانتونخا را بیانگر نگاه ویژه عالی ترین مقام ورزش ایران به رشته بدنسازی دانست و گفت: امیدوارم با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان بتوانیم برای اولین بار در تاریخ این رشته میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2022 و مسابقات قهرمانی جهان در سال 2023 را در کشورمان داشته باشیم.

نصیرزاده در این باره گفت: رایزنی های اولیه با رییس فدراسیون جهانی صورت گرفته و قطعا دیدار امروز رافائل سانتونخا با سلطانی فر به کسب این میزبانی ها کمک خواهد کرد.

*علی‌نژاد: ایران، سرزمین استعدادها در رشته بدنسازی و پرورش اندام است

رافائل سانتونخا، رییس فدراسیون جهانی بدنسازی امروز بعد از دیدار با وزیر ورزش و جوانان نشستی با مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و فرشید طهماسبی مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان برگزار کرد.

مهدی علی نژاد درخصوص این دیدار اظهار داشت: در این جلسه درباره روابط فی‌مابین و همکاری‌های مشترک وزارت ورزش و جوانان ایران و فدراسیون جهانی پرورش اندام صحبت شد.

وی افزود: در دیدار با آقای سانتونخا تاکید کردیم که وزارت ورزش و جوانان حمایت لازم را از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام دارد. با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از سالن‌های ورزشی را سالن‌های بدنسازی و پرورش اندام تشکیل داده و این نشان دهنده اهمیت و علاقه جوانان ما به این رشته است لذا از ظرفیت بسیار خوبی در کشور برخوردار هستیم. ایران سرزمین کشف استعداد در رشته بدنسازی و پرورش اندام است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: سه موضوع را به طور خاص با رییس فدراسیون جهانی بدنسازی مطرح کردیم. اول اینکه از نصیرزاده برای کسب کرسی‌های بیشتر حمایت کردیم. همچنین پیشنهاد دادیم با محوریت فدراسیون پرورش اندام آسیا و حمایت فدراسیون بین‌المللی، فدراسیون ایران، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک رشته پرورش اندام و فیتنس را وارد بازی‌‌های آسیایی کنیم. موضوع مهم دیگر مطرح شده در نشست با رییس فدراسیون جهانی بدنسازی پیشنهاد میزبانی مسابقات قهرمانی جهان در سال 2023 بود.

علی‌نژاد با اشاره به صحبت‌های رییس فدراسیون جهانی بدنسازی در این دیدار خاطرنشان کرد: آقای رافائل سانتونخا کشور ایران را یکی از قطب‌های رشته بدنسازی و پرورش اندام در دنیا معرفی کرد و از موضوع میزبانی ایران برای مسابقات جهانی ابراز علاقه نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رییس فدراسیون جهانی بدنسازی رشته بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان رافائل سانتونخا مسابقات قهرمانی سلطانی فر علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا شد

با اعلام کنفدراسیون آسیا شیراز میزبان مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا شد.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون هندبال آسیا برنامه مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان پسر را اعلام کرد و بر این اساس شیراز به عنوان میزبان این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد. 

تیم ملی نوجوانان ایران در این رقابت‌ها با هند و عراق همگروه است.

برنامه مرحله گروهی تیم ملی در این مسابقات به شرح زیر است:

سه شنبه، ۱۳ شهریور:

ایران - هند ساعت ۱۹:۳۰

پنج شنبه، ۱۵ شهریور:

ایران - عراق ساعت ۱۹:۳۰

دهمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا از سیزدهم تا ۲۴ شهریور ماه سال در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • دعوا بر سر یزدانی/ خرج ۲.۵ میلیاردی روی دست دبیر!
  • تنیس مقدماتی جهان؛ پسران ایران به مصاف چین تایپه رفتند
  • شیراز میزبان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا شد
  • نظریان: اسکی و ورزش‌های زمستانی ایران سال موفقی را پشت سر گذاشت/ جوانان ما تاریخ‌ساز شدند
  • نخستین مدال سال جدید ورزش ایران به نام والیبال
  • فعالیت سازمان یافته بیش از ۵۰ هزار نفر ورزشکار در استان اردبیل
  • گلایه هدایی از فدراسیون: سلیقه‌ای تصمیم گرفتند
  • تاریخ‌سازی در اهداف‌پروازی و کسب سه سهمیه المپیک
  • جعفری نایب قهرمان مسابقات قویترین مردان کشور شد.