Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@22:36:24 GMT

قرمزها منتظر پرواز به ریاض (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۰۴۸۸

کاروان فولاد خوزستان ساعتی دیگر به عربستان سفر خواهد کرد تا یک دیدار ملی را در برابر نماینده امارات برگزار کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولادخوزستان ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از اهواز به صورت مستقیم به ریاض سفر خواهد کرد تا در دیدار پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا برابر العین قرار بگیرد.

 

این آخرین عکس‌های تیم نکونام پیش از سوار شدن به هواپیما در CiP فرودگاه اهواز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که قطعا یک ایران حامی و پشتیبان آن در روز شنبه خواهد بود تا بتواند چهارمین سهمیه ایران را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.

 

گفتنی است این دیدار از ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

عکس: مسعود اکبری

 

امارات العین فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات العین فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ وزیر امور خارجه عربستان سعودی در دیدار با مقامات پاکستانی برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف این کشور از جمله روند خصوصی سازی هواپیمایی ملی و فرودگاه‌ها و همچنین بخش گردشگری پاکستان اعلام آمادگی کرد.
سایت خبری «رادیو پاکستان» اعلام کرد «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی که در راس یک هیئت بلندپایه سیاسی - اقتصادی به پاکستان سفر کرده است امروز (سه شنبه) با مقامات این کشور از جمله «شهباز شریف» نخست وزیر و «آصف زرداری» رئیس جمهور این کشور بصورت مجزا دیدار و گفت و گو کرد.
به گفته منابع خبری طرفین در این دیدار‌ها درباره مرحله اول طرح سرمایه گذاری چند ده میلیارد دلاری عربستان سعودی در بخش‌های مختلف پاکستان بحث و تبادل نظر کردند.
در جریان مذاکرات دوجانبه پاکستان و عربستان سعودی که با حضور وزرای ارشد دو کشور برگزار شد، دولت اسلام آباد پیشنهاداتی مربوط به سرمایه گذاری در بخش‌های خصوصی سازی هواپیمایی ملی و فرودگاه‌های پاکستان، پروژه‌های تولید برق خورشیدی، بخش معدن و گردشگری این کشور را به طرف سعودی ارائه کرد که مورد استقبال مقامات ریاض قرار گرفت.
به گفته منابع در جریان این دیدار‌ها سرمایه‌گذاری در زمینه احداث شهرک‌های بهداشتی و همچنین بخش پالایشگاه‌های نفت در پاکستان نیز از سوی مقامات دولت اسلام آباد به طرف سعودی پیشنهاد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وزرای امور خارجه، دارایی، برنامه ریزی، صنعت پاکستان نیز در جریان دیدار نخست وزیر پاکستان با وزیر امور خارجه سعودی حضور داشتند.
وزیر امور خارجه عربستان همچنین در دیدار با «آصف زرداری» رئیس جمهور پاکستان ضمن بررسی موضوعات مورد علاقه دوجانبه بر تلاش مشترک جهت تبدیل روابط دوستانه به پیوند‌های استراتژیک و اقتصادی فی مابین تاکید کرد.
مقامات پاکستان و عربستان سعودی همچنین در زمینه تحولات مهم امنیتی منطقه از جمله بحران در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت و گو کرده و آتش بس فوری را در غزه خواستار شدند.
بنابر اعلام رسانه‌های پاکستانی سفر وزیر امور خارجه سعودی به اسلام آباد به منظور بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری دوجانبه انجام شده که تفاهم‌نامه‌ها و قرارداد‌های مرتبط با آن در جریان سفر آتی «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی به پاکستان در ماه می ۲۰۲۴ به امضا خواهد رسید.
لازم به ذکر است عربستان سعودی به منظور حمایت‌های اقتصادی از پاکستان پیشتر از برنامه خود در مسیر سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد دلاری در بخش‌های مختلف پاکستان در چند سال آینده خبر داده است.

دیگر خبرها

  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد
  • ‏22 سال بعد از قهرمانی با فرهاد: جنگ دولتی‌ترین‌های آسیا
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • اقامت هتلی مسافران منتظر در کیش تمدید شد
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)