Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@04:32:44 GMT

جزییات واردات ۵۰هزار تن مرغ با ارز دولتی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۰۷۱۸

جزییات واردات ۵۰هزار تن مرغ با ارز دولتی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،‌ سعید عباسپور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات در مکاتبه‌ای با مدیرکل واردات گمرک ایران، از واردات 50 هزار تن مرغ به کشور خبر داد.

در این مکاتبه که روز 15 فروردین به گمرک ابلاغ شده است، بر اساس مصوبه هیئت وزیران در تاریخ 26 اسفند، به مجاز بودن واردات 50 هزار تن مرغ با ارز 4200تومانی توسط شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین سؤالی که وجود دارد این است؛ با وجود بحران مرغ و کمبود آن در روزهای ابتدایی سال، چرا مصوبه هیات دولت زودتر ابلاغ نشد تا از دامنه‌دارتر شدن بحران  کمبود مرغ در شهرهای مختلف جلوگیری کند؟!!

پربیننده ترین اکران ۱۴۰۰تعرفه‌های واردات ابلاغ مصوبه دولت درباره شرایط جدید اخذ حقوق ورودی کالاها آخرین وضعیت موجودی کالاهای اساسی در گمرک بلاتکلیفی نرخ ارز محاسباتی گمرک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مرغ برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، تعرفه‌های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی با امضای رئیس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

در این ابلاغیه، خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آمده است: تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به تمامی داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌شود.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل داروهای OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴۲۸۵ ریال، عمومی غیر دولتی ۲۰,۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱,۲۰۰ ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستیار معاون اول رئیسی: هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ مخبر نیست
  • هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ نیست
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • ◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول
  • کدام شرکت ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟​
  • کدام شرکت‌ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟
  • ساعت کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیح این مقام دولتی را بخوانید
  • ارز خودرو کجا رفت؟