Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:17:44 GMT

استخدام ۱۶۰۰۰فرزند شهید و جانباز ۷۰درصد در کشور

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۰۷۲۰

استخدام ۱۶۰۰۰فرزند شهید و جانباز ۷۰درصد در کشور

ایسنا/کردستان معاون رئیس جمهور، از استخدامی ۱۶ هزار فرزند شهید و جانباز ۷۰ درصد خبر داد و گفت: دفترچه اختصاصی آزمون استخدامی پنجشنبه ماه جاری منتشر می‌شود که سهم استان کردستان ۴۰۱ نفر است.

سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (۱۷فروردین ماه) در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: یکی از بسترهای نشان دادن راه رسیدن به خداوند شهدا و شهادت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خداوند مقام شهدا را بسیار والا برشمرده و سفارش کرده که خانواده شهدا باید مورد لطف و محبت قرار بگیرند چرا که این افراد عزیزشان را در خدا و برای دفاع از خاک کشور تقدیم کرده اند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به گران بها بودن شهدا اشاره و بیان کرد: شهدای ما آنقدر از لحاظ ظرف معنوی ثروتمند شدند که به جزء خداوند هیچ کسی قدرت خرید آن‌ها را نداشت.

 اوحدی همچنین به احترام گذاشتن به خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: همه ما باید در مقابل خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان سر تعظیم فرود بیاوریم چرا که نجابت، عزت و شجاعت در این خانواده ها به فور دیده می‌شود.

وی نجابت را ویژگی خانواده های شهدای کردستانی عنوان کرد و افزود: عزت نفس، قدرت و کرامت در رفتار و گفتار این خانواده ها دیده می‌شود لذا با همه سختی ها، جنگ اقتصادی و تحریم ها همچنان باید هفته ایثار و شهادت در استان برگزار شود چرا که عزم و احترام این کشور به لطف خون شهیدان است.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به شعار سال نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با ترویج فرهنگ و برآورده کردن شعار سال در راه تولید و اشتغال شاهد توسعه و پیشرفت در کشور و استان کردستان باشیم.

وی از استخدامی ۱۶ هزار فرزند شهید و جانباز ۷۰ درصد خبر داد و گفت: دفترچه اختصاصی آزمون استخدامی پنجشنبه ماه جاری منتشر می‌شود که سهم استان کردستان ۴۰۱ نفر است.

محمد دره وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، یکی ظرفیت های اقتصادی استان را معادن عنوان و اظهار کرد: یکی از بهتریم ظرفیت ها در استان معادن مرمر کردستان است که ثبت ملی و جهانی شده است.

وی با اشاره به اینکه معادن مرمر کردستان در اختیار بنیاد شهید است، افزود: این معادن در شهرستان قروه قرار دارد که یکی از معادن درآمدی بنیاد در طول چهار دهه گذشته بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ذکر کرد: متاسفانه جزء خام فروشی و صادرات به ازای استخراج و برداشت از معادن در استان اتفاقی نیفتاده است.

دره وزمی ادامه داد: مردم کردستان از معادن مرمری که برند جهانی است و در کشور چین با ارزش افزوده چندین برابری فراوری می‌شود متاسفانه هیچ بهره‌ای نبرده اند لذا در خواست داریم در خصوص فراوری سنگ مرمر در استان کردستان چاره ای بیندیشید چرا که خام فروشی سزاور این مردم نیست.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج در این جلسه گفت: شهیدان درس عزت، کرامت، شرافت، ایثار، فداکاری، صبر و استقامت و امنیت را به مردم دادند.

وی افزود: شهیدان پیام خودشان را به عالم رساند و برای دفاع از آب و خاک وطنشان جان خود را تقدیم  کردند که دشمنان جرات نداشته باشند به خاک کشورمان وارد شوند.

وی به شعار سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: مسئولان باید با ایجاد این شعار به توسعه استان کمک کنند.

همچنین ابراهیم زارعی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان، از برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید قبل از گسترش کرونا در شهرستان سنندج و در ۱۰ شهرستان استان در راستای حفظ و یاد و خاطره شهدا در استان اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهدا استانی اجتماعی معاون رئیس جمهور استان کردستان بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری گفت: این مرحوم همیشه دغدغه مردم و خانواده شهدا را داشت که نسان دهنده روح بزرگ وی است.
خانواده مرحوم کیانی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و خاک سپاری قدردانی کردند.

سومین سالگرد شهادت سرلشگر پاسدار شهید سید محمد حجازی و هفتمین روز عروج ملکوتی جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس حاج محمد کیانی و پاسداشت مقام سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی فردا در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند