Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:11:05 GMT

مادران شهیدان اجاقی، حمیدی نور و عابدی آسمانی شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۰۸۳۶

مادران شهیدان اجاقی، حمیدی نور و عابدی آسمانی شدند

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا،‌ «اقدس مظاهری» مادر شهیدان «محمود و تقی اجاقی» از استان همدان بر اثر کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهید خود پیوست.

شهید تقی اجاقی سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی اروند و شهید محمود اجاقی سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهیدان «حمیدی نور» به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان «مرتضی و رضا حمیدی نور» از استان همدان بر اثر کهولت سن دارفانی را وداع گفت و آسمانی شد.

شهید رضا حمیدی نور سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی گتوند شوشتر بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

شهید مرتضی حمیدی نور نیز سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی ام الرصاص به فیض شهادت نائل آمد.

پدر شهیدان «بنی‌عامریان» آسمانی شد

«حاج نصرت‌اله بنی‌عامریان» همسر شهیده والامقام «مرضیه مظلومی» و پدر شهیدان گرانقدر «محسن، صادق و یزدان بنی‌عامریان» از استان کرمانشاه آسمانی شد.

مراسم تشییع و خاک سپاری آن مرحوم صبح امروز(سه شنبه) در قطعه صالحین باغ فردوس کرمانشاه برگزار شد.

شهیدان دانش آموز «صادق، یزدان و محسن بنی‌عامریان» به همراه مادر گرانقدرشان شهیده والامقام «مرضیه مظلومی» سال ۱۳۶۲ بر اثر حمله ناجوانمردانه موشکی رژیم بعث عراق به شهر کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان «بنی‌عامریان»

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مرحوم «نصرت اله بنی‌عامریان» پدر شهیدان معظم «صادق، یزدان و محسن بنی‌عامریان» و همسر شهیده معزز «مرضیه مظلومی» را تسلیت گفت.

سعید اوحدی در این پیام آورده است: مرحوم «نصرت اله بنی‌عامریان» پدر شهیدان معظم «صادق، یزدان و محسن بنی‌عامریان» و همسر شهیده معزز «مرضیه مظلومی» از استان کرمانشاه، پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک شهدای والامقام شما خانواده محترم درود می‌فرستم. به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

مادر شهیدان «عابدی» به فرزندان شهیدش پیوست

حاجیه خانم «کبری فتحی» مادر شهیدان «قدیرعلی و قربانعلی عابدی» از شهرستان بهارستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید قربانعلی عابدی سال ۱۳۳۶ در شهرستان بهارستان از توابع شهرستان‌های استان تهران چشم به جهان گشود و سال ۱۳۶۱ در فکه به شهادت رسید. پیکر مطهرش مفقودالاثر بود و بعد از ۹ سال به میهن بازگشت. 

شهید قدیرعلی عابدی با عضویت سپاه پاسداران در سال ۱۳۶۰ در منطقه جنوب کشور در کرخه نور به درجه رفیع شهادت رسید.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا اخبار کنکور منطقه عملیاتی فرزندان شهید مادر شهیدان بنی عامریان پدر شهیدان آسمانی شد حمیدی نور بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد که با حضور امام جمعه بخش خضرآباد؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ سرهنگ معینی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر خضرآباد حضور داشتند حاضران درباره چگونگی برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدا بحث و تبادل نظرکردند.


امام جمعه بخش خضرآباد به چگونگی و اهداف برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد اشاره کرد و خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم شد.

 

حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که‌ این برنامه با حمایت و همکاری مسئولان شهرستانی و پیگیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشدار و شهردار خضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی با کیفیت بهتر و متنوع‌تر برگزار شود.

 

امام جمعه بخش خضرآباد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پدران و مادران آسمانی شهدا عنوان کرد و گفت: تجلیل و تکریم پدران ومادران آسمانی شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در این نشست مقرر شد یادمان پدران ومادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد جمعه چهارم خرداد ماه در محل حسینیه شهر خضرآباد برگزار شود.

دیگر خبرها

  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • مادر شهید اقتدار: عملیات وعده صادق دلم را آرام کرد
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان
  • پدر شهیدان محمدیان آسمانی شد
  • درگذشت پدر شهیدان والامقام، محمدیان
  • مادر شهید هیبت الله باستان آسمانی شد