Web Analytics Made Easy - Statcounter

گالری طلا و جواهر ربیعی از سال ۱۳۴۲ تا به امروز با هدف ارائه بهترین خدمات و عرضه محصولات با کیفیت همراه با به روزترین طراحی‌ها ، در خدمت مشتریان خود بوده و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا به عنوان بزرگترین خانواده طلا و جواهر در سطح کشور شناخته شود.

به گزارش برنا، گالری طلا و جواهر ربیعی از سال ۱۳۴۲ تا به امروز با هدف ارائه بهترین خدمات و عرضه محصولات با کیفیت همراه با به روزترین طراحی‌ها ، در خدمت مشتریان خود بوده و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا به عنوان بزرگترین خانواده طلا و جواهر در سطح کشور شناخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا قدم‌های ارزشمندی را برای رسیدن به اهداف خود برداشته است. از جمله اقداماتی که در راستای تکریم مشتری برداشته ایجاد بستری جهت خرید طلای آنلاین و ارائه محصول کنترل شده و با کیفیت است.

تمام محصولات موجود گالری و شعبات مجموعه ربیعی از برترین برندهای روز دنیا برای انواع سلیقه‌ها گردآوری شده که خرید طلا را آسان نموده و همچنین اگر مشتریان طرح خاصی مدنظرشان باشد طبق سلیقه و درخواست مشتری طراحی و در مدت زمان مشخص در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بخشی از خدمات و امتیازات ویژه گالری:

جدیدترین محصولات از برترین برندهای طلا در دنیا تنوع بالا و متناسب با‌ انواع سلیقه‌ها ارسال رایگان و سریع محصولات به سراسر کشور 3 سال گارانتی تعمیرات و تعویض رنگ ضمانت بازگشت کالا تا ۲ روز ضمانت تعویض کالا تا ۷ روز

پاسخگویی و پشتیبانی ۲۴ ساعته از جمله امتیازاتی است که تجربه خرید از گالری طلا ربیعی را برای مشتریان متفاوت و متمایز کرده است.

محصولات موجود در گالری طلا ربیعی

نیم‌ست، گردنبند، رولباسی، سرویس طلا، پابند، دستبند، گوشواره، آویز و ... از جمله محصولاتی است که در گالری با تنوع زیاد و الهام گرفتن از برندهای جهانی از جمله لویی‌ویتون. ونکلیف و طلاهای ایتالیایی طراحی شده که هر بانویی متناسب با سلیقه خاص و منحصر بفرد خودش می‌تواند از بین تنوع بالا محصولات در هر دسته بندی محصول موردنظر خودش را انتخاب کند. تیم متخصص و طراح ربیعی با بهره گیری از بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز ، طرح‌های زیبا و منحصربفرد خود را به طلاهای خاص و زیبا تبدیل می‌کند که در در نیم قرن فعالیت خود توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. هر بانوی ایرانی و خارجی می‌تواند زیورات آلات مدنظر خودش را مطابق با استایل شخصی به تیم مجرب ربیعی سفارش طراحی و ساخت دهد و هیچگونه محدودیتی برای ساخت زیورات آلات شخصی سازی شده وجود ندارد.

أنواع ست و نیم ست های جذاب

انواع مختلفی از ست، نیم ست، حلقه‌های ازدواج، انگشترهای نگین دار و جواهر و رولباسی‌های شیک و جذاب را می‌توانید در گالری طلا و جواهر ربیعی پیدا کنید. طراحی‌های این گالری همه براساس مد روز و سلیقه ی امروز مشتریان طراحی می‌شود و هر کس با هر سلیقه‌ای می‌تواند طراحی طلا و جواهر مورد نظر خود را از این گالری خریداری نماید. با کیفیت‌ترین طلاها و جواهرات در طراحی‌های این گالری به کار می رود و مشتریان می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی از طلای خریداری شده خود استفاده نمایند و در جشن‌ها و میهمانی‌ها بدرخشند. 

گردنبند رولباسی طلا شیک و مدرن

چندیست که رولباسی از جمله زیور آلات پر طرفدار بین خانم است. به دلیل کاربرد‌های متفاوت و جلوه ی زیبایی که دارد محبوبیت زیادی پیدا کرده. گالری طلا و جواهر ربیعی، رولباسی های متنوعی را برای تمامی سلیقه‌ها و تمام سنین آماده فروش گذاشته است. اگر قصد خرید طلای آنلاین رولباسی برای خود یا یکی از عزیزانتان را دارید، گالری ربیعی برای سهولت در انتخاب برای شما عکس هایی را داخل پیج اینستاگرام و سایت به اشتراک گذاشته است. یکی از پرطرفدارترین رو مانتویی‌ها از برند لویی‌ویتون است که طراحان مجموعه ربیعی آن را با ظرافت بالایی تهیه کرده‌اند. رو لباسی ونکلیف و رولباسی کارتیه از دیگر اکسسوری‌های پرطرفدار و با کیفیت گالری طلای ربیعی محسوب می‌شود. همچنین می‌توانید قبل از خرید با مشاوران صحبت کنید تا شما را برای خرید طلا راهنمایی کنند.  اگر در تهران حضور ندارید، می‌توانید با مراجعه به سایت گالری طلا و جواهر ربیعی سفارش خود را ثبت کنید و طلا مورد نظر خود را خریداری نمایید.

انواع دستبند از برندهای جهانی و مدرن

دستبندهای گوناگون با طراحی‌های مختلف از برندهای روز دنیا در گالری طلا و جواهر ربیعی آماده فروش است. دستبندهای چرم، النگویی، پلاک اسم و دستبندهای زنجیری با طراحی فوق العاده و قیمت‌های منصفانه در این طلا فروشی موجود است. استفاده از دستبند طلا به عنوان زیور الات بین آقایان، خانم‌ها و حتی کودکان رواج پیدا کرده است. اگر برای خرید دستبند النگویی اسپرت از برند تیفانی، دستبند رولانو، دستبند النگویی کارتیه و دستبند‌های تراش خورده به دنبال طلا فروشی معتبر هستید، می‌توانید از سایت گالری طلا ربیعی دیدن کنید.

تحویل سفارشات از گالری ربیعی

تمام محصولات سفارش داده شده از سمت کاربران، قبل از ارسال، توسط بخش کنترل کیفیت گالری ربیعی، کنترل شده و پس از تاییدیه کامل مسئول مربوطه از صحت سلامت کالا نسبت به ارسال اقدام می‌شود. محصولات این مجموعه در بسته بندی ایمن و استاندارد به مشریان عزیز تحویل می‌گردد. مشتریان در حین تحویل محصولات بایستی بسته بندی محصول و خود محصول را کنترل و سالم بودن و دریافت آن را رسید نمایند.

همچنین در زمینه بازاریابی صنعتی اعتماد مشتری به تامین کننده یکی از شاخص‌های مهم در تکرار خرید و افزایش فروش به مشتریان است. همانطور که می‌دانید حجم خرید در بازارهای صنعتی بسیار زیاد و تعداد مشتریان بسیار محدودتر از بازار حضوری است و به همین دلایل باید روابط پایدار و بلند مدتی با مشتریان داشته باشید.

مجموعه ربیعی با سابقه‌ای بیش از نیم قرن در صنف طلا و جواهر، به جایگاهی شناخته شده و مورد اعتماد در میان مشتریان رسیده است، و همچنین با ارائه بینظیرترین خدمات پس از فروش مورد اعتمادترین گالری طلا و جواهرات از دیدگاه مشتریان انتخاب شده است.

مواردی که در بالا ذکر شده، باعث شده است مشتریان گرامی به طور کامل به ما اعتماد کرده و پس از اولین خرید، سفارشات بعدی خود را از طریق اینستاگرام و یا سایت گالری طلا ربیعی به ثبت برسانند.

خرید کردن و مشاهده طلا و جواهرات از نزدیک و در ویترین طلا و جواهر فروشی‌ها از هیجان انگیزترین تفریح‌ها برای خانم‌ها به حساب می‌آید به همین منظور مجموعه ربیعی با دو شعبه متفاوت و جذاب خود توانسته است لذت خرید و تماشای بهترین طراحی‌های طلا و جواهرات را برای بانوان دو چندان کند. همچنین در صورت کمبود وقت و یا دیگر موارد مشتریان می‌توانند از طریق سایت گالری طلا ربیعی اقدام به خرید طلای مورد نظر خود بکنند. مشتریان می‌توانند بهترین و مناسب‌ترین هدیه‌ها را از گالری ربیعی برای عزیزان خود به صورت حضوری و یا آنلاین خریداری نمایید. گالری طلا و جواهرات ربیعی در دو شعبه در مرکز خرید سون سنتر و پالادیوم، به صورت حضوری و غیر حضوری آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

شعبه پالادیوم: تهران - زعفرانیه - خیابان مقدس اردبیلی - مجتمع پالادیوم - برج شمالی - طبقه ششم - واحد 606, 02122032059

شعبه سون سنتر: نارمک - میدان هفت حوض - مجتمع تجاری سون سنتر - طبقه اول - واحد 107, 02177943219

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خرید طلا آنلاین طلا و جواهرات مجموعه ربیعی طراحی ها خرید طلا نظر خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن که از هفته هشتم لیگ برتر و بعد از برد مقابل تراکتور دیگر طعم پیروزی در ورزشگاه خانگی خود را نچشیده بود، روز یکشنبه توانست بعد از 177 روز مقابل آلومینیوم اراک پیروز شود و این طلسم عجیب را بشکند.

محمد ربیعی که تیمش در نیم فصل دوم از بعد نتیجه گیری چندان خوب عمل نکرده بود و بارها بابت نتایج از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی کرد، بعد از بازی اخیر مورد حمایت و تشویق هواداران قرار گرفت.

در پایان دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم، هواداران تیم اصفهانی به حمایت و تشویق اعضای تیم خودو به خصوص محمد ربیعی پرداختند. ذوبی‌ها بعد از بازی به سمت هوادارانی که در سکوی روبه‌رو نشسته بودند، رفتند و همراه با آنها تشویق ایسلندی انجام دادند تا یک جشن کوچک را در فولادشهر شاهد باشیم.

ربیعی که امسال در ذوب‌آهن شروعی خوب داشت و نیم فصل اول را با رتبه پنجم خاتمه داد، حالا با کسب دو پیروزی از سه بازی اخیر دوباره توانسته جو هواداری را به سود خود تغییر بدهد و بی‌شک با روحیه خوبی ادامه مسابقات را انجام خواهد داد.

دیگر خبرها

  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • پیدا شدن نقاشی گمشده بعد از ۴ سال
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود