Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:14:12 GMT

روند افزایش موارد بسترهای کرونا در ایلام نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۱۲۱۵

روند افزایش موارد بسترهای کرونا در ایلام نگران کننده است

به گزارش خبرنگار مهر، جمیل صادقی فر ظهر سه شنبه در بیست و دومین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا اظهار کرد: حضور کنترل نشده مردم در جشن‌های عروسی و آرامستان ها به صورت گروهی و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک یکی از عوامل اصلی انتقال بیماری در سطح استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود: با جهش چرخه ویروس مواجه هستیم و در هفته دوم فروردین ماه ۲۰۳ فرد مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده و این در حالی بود که این میزان در هفته نخست ۱۲۰ نفر بوه است.

وی هشدار داد: روند افزایش موارد بسترهای کرونا به شدت نگران کننده است و باید با عزم همگانی از عواقب خطرناک و روزهای بحرانی در پیش رو جلوگیری کنیم.

صادقی فر از مردم خواست برای کاهش شیوع و قطع زنجیره کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

وی افزود: محدودیت و تعطیلی گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرهای قرمز باید به صورت کامل و جدی اعمال شود و فعالیت گروه‌های شغلی یک که با شرط رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مجاز به فعالیت هستند، به صورت کامل و دقیق رصد شود.

کد خبر 5182989

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ایلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات شورای شهر و روستا ماه مبارك رمضان اردبیل اراک روز طبیعت خطبه های نماز جمعه محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس

طرفداری | ناکامی فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم احتمال برکناری مدیرعامل این باشگاه را افزایش می‌دهد.

فولاد در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر نتایج ضعیفی کسب کرد اما این روند در نیم‌فصل دوم هم ادامه یافت  در حالی که تغییرات مداوم مدیریتی و فنی هم تغییری در روند این باشگاه ایجاد نکرد.

عبدالله ویسی که به تازگی کار خودش را در اهواز آغاز کرده شاید فرصت بیشتری برای تغییر شرایط پیدا کند اما وضعیت مدیریت این باشگاه کاملا متفاوت است. ماجرای جنجالی انتخاب سرمربی جدید، مذاکرات بی نتیجه با یحیی گل‌محمدی، محمد ربیعی و مخالفت کارخانه ذوب‌آهن و از همه بدتر امضای قرارداد با مهدی رحمتی و در نهایت انتخاب ویسی سریال اشتباهات رضاییان را تکمیل کرده و سرپرست موقت این باشگاه که هنوز حکم مدیرعاملی را نیز دریافت نکرده در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار دارد. در صورت عدم نتیجه‌گیری فولاد در بازی هفته بیست‌وچهارم مقابل مس برکناری سرپرست این باشگاه با توجه به فشارهای بیرونی و نارضایتی مدیران شرکت و اعضای هیات‌مدیره همچنین هواداران فولاد کاملا محتمل به نظر می‌رسد.

مدیران شرکت فولاد بر این باور هستند که مدیریت موقت ماه‌های اخیر با وجود افزایش چشمگیر هزینه‌ها و اقدامات جنجالی بی‌نتیجه هیچ تاثیر مثبتی در روند حرکت تیم نداشته و بالعکس فولاد را در موقعیت سخت‌تری قرار داده که خطر سقوط را بیش از هر زمان دیگری احساس می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • واکنش یک فعال سیاسی به تغییر نام «گشت ارشاد»
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • دامداران ضوابط قرق مراتع را رعایت کنند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه