Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمالاً شما هم به‌عنوان مسافر تاکسی‌های اینترنتی با درخواست کارت به کارت از سوی کاربران راننده مواجه شده‌اید. استدلال اغلب آن‌ها این است که اگر آنلاین پرداخت کنید، پول دیر به حسابشان واریز می‌شود. پیشتر اسنپ به‌صورت روزانه با کاربران راننده‌ی خود تسویه حساب می‌کرد و اکنون امکان تسویه حساب در لحظه را نیز راه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استفاده از این قابلیت، درآمد کاربران راننده‌ در کمتر از ۵ دقیقه به حسابشان واریز می‌شود.

چرا پرداخت آنلاین؟

اغلب مسافران هنگام استفاده از تاکسی‌های اینترنتی ترجیح می‌دهند هزینه‌ی سفرشان را آنلاین پرداخت کنند، اما گاهی کاربران راننده درخواست پرداخت نقدی یا کارت به کارت را مطرح می‌کنند. این روزها بیشتر ما پول نقد همراه نداریم و اگر هم داشته باشیم یا پول خُرد نیست یا به دلیل شیوع کرونا ترجیح می‌دهیم دست‌هایمان کمتر با اسکناس تماس داشته باشد. 

از سوی دیگر، اسنپ همواره به مسافران توصیه می‌کند از پرداخت کارت به کارت خودداری کنند، زیرا اگر مشکلی در این فرایند به وجود آید، این شرکت امکان پیگیری موضوع را نخواهد داشت. دلیل این مسئله را می‌توانید اینجا مطالعه کنید.

با افزوده شدن امکان تسویه در لحظه، بهترین راه پرداخت هزینه‌ی سفر پرداخت آنلاین است. در این شیوه هم مسافر امکان پیگیری مشکلات مربوط به پرداخت را دارد و هم راننده می‌تواند حساب خود را در لحظه تسویه کند. همچنین در پرداخت‌های آنلاین از شیوع کرونا نیز جلوگیری می‌شود.

آشنایی با تسویه در لحظه

کاربر راننده می‌تواند بین «تسویه در لحظه» یا «تسویه روزانه» یکی را انتخاب کند. اگر تسویه روزانه را انتخاب کند مانند گذشته حساب او روزانه تسویه می‌شود. اما در صورت انتخاب تسویه در لحظه، تا ۳ بار در روز می‌تواند درخواست تسویه حساب دهد و در کمتر از چند دقیقه، مبلغ به حساب بانکی او واریز می‌شود. به این ترتیب کاربر راننده ۷روز هفته و در هر زمانی می‌تواند با اسنپ تسویه حساب کند.

نقطه‌ی قوت تسویه در لحظه‌ی اسنپ پوشش‌دهی وسیع‌ آن است. در حال حاضر ۷ بانک شامل بانک‌های ملی، ملت، سپه، سامان، صادرات، پاسارگاد و شهر که اکثر مردم در یکی از آن‌ها حساب دارند از تسویه حساب در لحظه‌ی اسنپ پشتیبانی می‌کنند و به‌زودی به تعداد این بانک‌ها افزوده خواهد شد. 

برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی تسویه حساب در لحظه‌ی اسنپ به اینجا مراجعه کنید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آزاده نامداری توافق ایران و چین اسنپ کاربران راننده تسویه در لحظه حساب در لحظه تسویه حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟

​یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۳ به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است:

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه از ۲۰ هر ماه به ۲۵ (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و ۳۰ ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

کالابرگ الکترونیکی

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

جدول زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳

tags # یارانه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی فعال شد
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان