Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:15:15 GMT

مجوز برگزاری مسابقات فیتنس صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۱۴۳۴

مجوز برگزاری مسابقات فیتنس صادر شد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امیر زندی، سرپرست برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور اظهار داشت: ما از قبل تمامی موارد بهداشتی را در نظر گرفته بودیم و برنامه ریزی طی روز‌های اخیر برای رعایت کامل  شیوه نامه های بهداشتی انجام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و بعد از مذاکرات صورت گرفته بین رئیس فدراسیون بدنسازی و مسئولان وزارت بهداشت، مجوز برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس از سوی وزارت بهداشت صادر شد.

وی افزود: رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با نگاه مثبتی که به این رشته ورزشی و این مسابقات داشتند، مجوز برگزاری مسابقات را در نامه‌ای به علی نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد.

سرپرست برگزاری مسابقات فیتنس قهرمانی کشور خاطرنشان کرد: از تمامی ورزشکاران حاضر در مسابقات در روز ثبت نام نتیجه منفی تست PCR که مربوط به ۴۸ ساعت قبل باشد را دریافت خواهیم کرد و هیچ فردی بدون اینکه تست منفی ارائه دهد، وارد سالن نخواهد شد. همچنین گندزایی و مراحل ضدعفونی، رعایت فاصله اجتماعی و دیگر مسائل مربوط به شیوه نامه های بهداشتی به صورت کاملا جدی و دقیق در مسابقات فیتنس اجرا خواهد شد.

زندی در پایان گفت: امیدوارم با تلاشی که فدراسیون بدنسازی انجام داده، بتوانیم اولین دوره مسابقات فیتنس را طی روز‌های ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه به بهترین شکل در هتل اسپیناس پالاس برگزار کنیم. فردا (چهارشنبه) مراحل ثبت نام ورزشکاران نیز در همان محل مسابقات انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مسابقات فیتنس مسابقات فیتنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی گفت: در ایام نوروز پنج میلیون مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داشته‌ایم. 

وی بیان کرد: آمارها نشان می دهد که در تعطیلات نوروز، یک میلیون بستری و ۱۸۰ هزار عمل جراحی انجام شده که ۱۳۰ هزار عمل جراحی اورژانسی و بقیه جراحی غیر اورژانسی بوده است. 

کریمی بیان کرد: در تعطیلات نوروز ۱۰۶۰ بیمارستان فعال و ۱۶۰ هزار تخت نیز فعال بوده است.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در تعطیلات نوروز، ۲۳ هزار متخصص، ۱۰ هزار پزشک عمومیو  همچنین ۴۷۰۰ فوق تخصص در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مشغول به فعالیت بوده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز