Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:02:18 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ فروردین‌ماه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۱۵۴۲

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از معضل مدیریت پسماند نیر تا پهنه‌بندی اراضی حریم نجف‌آباد برای اولین بار و آمادگی شهرداری فردیس برای ساخت بیمارستان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اراضی دولتی شهرستان اسکو سنددار شد

بابک رضی منش، فرماندار اسکو با بیان اینکه ۸۸ درصد اراضی دولتی در این شهرستان دارای سند مالکیت شدند، گفت: اولویت اصلی شهرستان در این زمینه تثبیت اسناد مالکیت این اراضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح فرهنگسرای رسانه ساری

فرهنگسرای رسانه ساری با حمایت و همکاری شهرداری این شهر ایجاد و به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه واگذار شد.

معضل مدیریت پسماند نیر

فرماندار نیر معضل پسماند را دغدغه جدی این شهرستان دانست و با پذیرش کم‌کاری‌های صورت گرفته در این خصوص گفت: تغییر مکان دفن زباله نیر سال‌ها است مطرح و حتی زمینی برای آن مشخص شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

آغاز لایروبی نهر فیصلی خرمشهر

عملیات اجرایی لایروبی نهر فیصلی خرمشهر به طول بیش از یک کیلومتر توسط شهرداری خرمشهر آغاز شد. پیش‌تر نیز نهر میرزاویه این شهر به طول دو کیلومتر لایروبی و پاکسازی شده بود.

پارک‌ها و بوستان‌های مهریز تعطیل شد

امیر حمزه زارع زاده، شهردار مهریز گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پارک‌ها و بوستان‌های باغ شهر تاریخی مهریز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

پهنه‌بندی اراضی حریم نجف‌آباد برای اولین بار

محمد مغزی نجف‌آبادی، شهردار نجف‌آباد گفت: برای اولین‌بار در نجف‌آباد و به عنوان یکی از معدود نقاط استان اصفهان و کشور، موضوع تنظیم سند پهنه‌بندی اراضی واقع در حریم شهر نجف‌آباد با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی در دستورکار قرار گرفته است.

ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در قزوین

سلیمان بهرامی، سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: سه محل برای استقرار دست فروشان حاشیه خیابان و وانت بارهای میوه فروش مشخص شده است.

مهلت ۱۵ روزه به مالکان منازل متروکه و مخروبه در سنندج

علیرضا کاظمی، مدیر شهرداری منطقه یک سنندج با بیان اینکه برخی از منازل متروکه و مخروبه که احتمال ریزش و تخریب آن وجود دارد شناسایی شده است؛ گفت: با نصب بنر به مالکان این بناهای فرسوده هشدار داده شد که در فرصت ۱۵ روز با مراجعه به شهرداری نسبت به تعیین تکلیف بنای خود اقدام کنند.

آمادگی شهرداری فردیس برای ساخت بیمارستان

مصطفی سعیدی، شهردار فردیس از آمادگی همه جانبه شهرداری فردیس برای همکاری و صدور مجوزهای لازم به منظور انجام فرایند ساخت و بهره برداری از بیمارستان فردیس خبر داد.

اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری ابهر

محمدرضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر از پیش‌بینی اعتبار ۵۶ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری ابهر خبر داد.

کد خبر 485241

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران تملک اراضی نجف آباد شهردار نجف آباد حریم شهر فرهنگ سرای رسانه شهرداري ساري شهر مدیریت پسماند شهرداری خرمشهر لایروبی پروژه های لایروبی پارک تعطیلات کرونایی بوستان قزوین شهرداری قزوین ساماندهي شهري سنندج شهرداری سنندج شهرداری فردیس شهرداري ابهر پروژه هاي عمراني بافت فرسوده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها

  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌