Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@23:16:54 GMT

ادارات تهران با کار غیر ضرور حداکثر تا ۳۰ درصد حضور

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۱۷۵۸

استاندار تهران با اشاره به اینکه تهران در شرایط قرمز قرار دارد گفت: در ادارات با کار ضروری حداکثر تا ۵۰ درصد و ادارات با کار غیر ضرور حداکثر تا ۳۰ درصد می توانند کارمندان را به صورت حضوری به کار بگیرند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، انوشیروان محسنی بندپی در مورد روند اجرای دورکاری در تهران با توجه به افزایش آمار‌های کرونا اظهار داشت: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهر‌های قرمز از جمله تهران حداکثر یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت حضوری فعالیت کنند یعنی می‌توانند حداکثر تا ۵۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم می‌توانند حداکثر تا ۳۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند یعنی دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: در تهران با توجه به اینکه در شرایط قرمز قرار گرفته است، برگزاری جلسات در صورت ضرورت باید حداکثر با ۱۵ نفر تشکیل شود و برگزاری جلسات غیر ضرور و بیش از این تعداد ممنوع است.
استاندار تهران ادامه داد: اجرای مصوبات ستادملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهر‌های قرمز به تمامی دستگاه‌های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای ان نیز نظارت خواهد شد. برچسب ها: تهران ، کارمندان ، کرونا ، قرمز ، حضور ، ادارات ، کار ضروری ، مشاغل ، استاندار تهران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تهران کارمندان کرونا قرمز حضور ادارات کار ضروری مشاغل استاندار تهران صورت حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است

به گزارش همشهری آنلاین، رضا محمدی درباره نظارت بر تفکیک زباله‌ها در فرآیندهای ثانویه عنوان کرد: روزانه در حدود ۷۵۰۰ تن زباله در شهر تهران تولید می‌شود، که حداقل ۱۵۰۰ تن زباله خشک است؛ که در شرایطی خاص زباله‌های خشک اطراف تهران در فرآیندهای ثانویه تفکیک می‌شود اما بر این مراکز که در اطراف تهران قرار دارند نظارت قانونی صورت نمی‌گیرد و مجوزی هم از سوی سازمان محیط زیست دریافت نکرده‌اند.

به‌گفته مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران، تاکنون بیش از ۱۳۰ خودروی حمل زباله خشک توقیف شده است و بیش از ۸۵ مرکز جمع‌آوری زباله خشک پلمب شده است و این موارد تأثیر مثبتی در کاهش زباله‌گردی در شهر داشته است.

محمدی با اعلام کاهش ۸۰درصدی زباله‌گردی در شهر گفت: آنچه شهروندان در مورد تردد و فعالیت زباله‌گردها در شهر مشاهده می‌کنند همان ۲۰ درصد بقیه است، واقعیت امر این است که روزانه در حدود ۶۰۰ تن زباله خشک تولید می‌شود و همین امر موجب می‌شود زباله‌گردها درهر نقطه از شهر فعالیت کنند.

محمدی با اظهار اینکه تعداد قابل‌توجهی از زباله‌گردها اتباع هم هستند و اکثراً رد مرز شده‌اند، ادامه داد: اگر بتوانیم شهروندان را نسبت به استفاده از طرح نوماند مجاب کنیم، ظرفیت مخازن موجود برای جمع‌آوری زباله‌ها کفایت می‌کند چرا که بیش از ۴۰ درصد زباله‌ها در طول روز به‌صورت پرتکرار و مستمر جمع‌آوری می‌شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران عنوان کرد: طرح مخازن زباله‌های زیر بازشو در دستور کار و طراحی است اما در زمان حاضر زیرساخت‌های این کار فراهم نیست، بنا داریم پس از اعمال زیرساخت به‌منظور آزمایش در چندین خیابان شهر این طرح را پیاده کنیم.

کد خبر 846687 منبع: تسنیم برچسب‌ها پسماند زباله شهردارى تهران تفکیک زباله

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • کاهش سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟