Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون وزیر امور خارجه مالزی که در تهران به سر می‌برد، با معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه درخصوص توسعه روابط دوجانبه و موضوعات مبتلابه منطقه‌ای دیدار و رایزنی کرد.

داتو قمرالدین جعفر معاون وزیر امور خارجه مالزی که در یک سفر منطقه ای، به تهران سفر کرده است، امروز سه شنبه با سید رسول مهاجر معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید رسول مهاجر در این دیدار با اشاره به سابقه تاریخی روابط دو کشور، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همه جانبه روابط با مالزی از جمله درخواست از دولت این کشور برای تسهیل روابط اقتصادی و تجاری فیمابین تأکید کرد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه همچنین با پرداختن به حضور موفق ایرانیان از جمله تجار و افراد تحصیلکرده و نخبه در این کشور، بر لزوم حل مشکلات آن‌ها از جمله ارائه خدمات بانکی و مالی و همچنین حل مشکلات کنسولی و نهایی سازی سریعتر اسناد قضائی میان دو کشور و انتقال محکومین تأکید کرد.

معاون وزیر امور خارجه مالزی نیز ضمن ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران، هدف این سفر را توسعه روابط میان دو کشور دانست و ابراز امیدواری کرد، با از بین رفتن موانع از جمله کووید ۱۹، شاهد توسعه روزافزون روابط میان دو کشور در بخش‌های مختلف بخصوص اقتصادی و تجاری و رفت و آمد مقامات عالیرتبه دو کشور در آینده نزدیک باشیم.

داتو قمرالدین جعفر که در این سفر منطقه‌ای از ترکیه و قطر نیز بازدید نموده است، با مقامات وزارتخانه‌های صنعت، معدن، تجارت و بهداشت، درمان و اموزش پزشکی کشورمان نیز دیدار و درخصوص توسعه روابط در زمینه‌های تجاری و بهداشتی و سلامت بحث و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه معاون وزیر خارجه دیپلماسی اقتصادی معاون وزیر امور خارجه مالزی دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران کشته شدن تعدادی از شهروندان عمانی را به دلیل جاری شدن سیل تسلیت گفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان بویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور همسایه و برادر ابراز داشت و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آنها صبر و شکیبائی مسئلت نمود.

به گزارش رسانه‌های عمان در پی جاری شدن سیل در مناطقی از این کشور 18 نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش روزنامه «مسقط دیلی»، برخی جاده‌ها نیز به دلیل بارندگی و سیلاب شدید مسدود شده‌اند و مدارس هم در برخی از مناطق این کشور تعطیل شده‌اند.

تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و عمانواکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • چین: امیدواریم آمریکا خودبرتربینی را کنار بگذارد
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • نمایندگی پارک علم و فناوری قزوین در کشور بلاروس تاسیس می‌شود
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان