Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@15:21:21 GMT

علیرضا اکبرپور به عنوان سرمربی ماشین سازی انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۲۵۲۹

سرمربی جدید ماشین سازی منصوب شد.

ستاره سابق فوتبال آذربایجان پس از مذاکره با مدیران ماشین سازی، هدایت این تیم را به عهده گرفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه ماشین سازی، علیرضا اکبرپور عصر امروز با حضور در دفتر باشگاه ماشین سازی با مدیران این باشگاه برای قبول هدایت سبزپوشان وارد مذاکره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از انجام مذاکرات و حصول توافقات نهایی، این چهره شناخته شده فوتبال ایران هدایت تیم ماشین سازی را در ادامه بازی های لیگ برتر 00-99 بر عهده گرفت. بر اساس قرارداد امضا شده بین طرفین، علیرضا اکبرپور به مدت یک فصل و نیم سرمربی تیم ماشین سازی خواهد بود.

گفتنی است که علیرضا اکبرپور محصول باشگاه ماشین سازی بوده و با حضور و درخشش در این تیم به فوتبال ایران معرفی شد. او پیش از این نیز سابقه کار به عنوان مربی در تیم ماشین سازی را داشته است.

اخبار داغ 

مسیر سخت استقلال در جام حذفی دستور ویژه جعفر سمیعی برای پیدا کردن جاسوس تیم فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رافائل واران به ویروس کرونا مبتلا شد پائولو دیبالا نزدیک به درهای خروج یوونتوس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا اکبرپور ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین

به گزارش "ورزش سه"، به جرئت می‌توان گفت ویتال هاینن یکی از جنجالی‌ترین مربیان دنیای والیبال محسوب می‌شود. جوش و خروش او در کنار زمین یکی از ویژگی‌های خاص این سرمربی بلژیکی محسوب می‌شود که البته باید به دانش فنی بالای او نیز اعتراف کرد.

هاینن همواره یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز به حساب آمده، اما هیچگاه حضور او در تیم ملی نهایی نشد. او حتی اخیراً یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران نیز به شمار می‌آمد اما نهایتاً به دلایل نامعلوم حضورش در تیم ملی منتفی شد.

حالا از تصمیم جدید و غیرمنتظره ویتال هاینن رونمایی شده است. او بعد از استعفا از هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان و یک باشگاه در ترکیه حالا رسماً هدایت تیم ملی والیبال چین را بر عهده گرفته تا چالش جدید خود را به شکل غیر منتظره‌ای آغاز کند.

والیبال چین در سال‌های اخیر دچار پسرفت زیادی شده و از بین قدرت‌های آسیا فاصله گرفته است. حالا باید دید آیا آنها می‌توانند با سرمربی بزرگی مثل هاینن دوباره روزهای خوبی را تجربه کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان