Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش ایران‌خودرو، برپایه گزارش‌ها و اخبار منتشر شده، برخی افراد یا شرکت‌ها با معرفی و انتساب خود به شرکت ایران‌خودرو و طرح موضوعاتی چون ویرایش اطلاعات مشتریان، صدور و تحویل کارت سوخت، امکان فروش اقساطی خودرو، قرعه‌کشی و ثبت‌نام خارج از نوبت، واریز وجه برای ثبت‌نام و شرکت در قرعه‌کشی، فروش فوری محصولات خارج از فرآیند قرعه‌کشی یا عرضه محصولات این گروه صنعتی با قیمت‌هایی اغوا کننده به دلیل پایین بودن مدل خودرو، سعی در سودجویی و کلاه‌برداری از متقاضیان محصولات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه ضمن تاکید بر ارسال پیامک‌های مربوط به ایران خودرو از طریق سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰، از هر سرشماره دیگری به نام این شرکت به عنوان مورد کلاه‌برداری نام برده و از مشتریان درخواست شده تا اطلاعیه‌ و بخشنامه‌های فروش محصولات و همه مراحل ثبت‌نام، نتایج قرعه‌کشی، واریز وجه و کنترل مراحل تخصیص و تحویل خودرو را از طریق سایت فروش ایران‌خودرو پیگیری کنند.

این شرکت تاکید کرده، در ثبت‌نام اولیه بخشنامه‌های فروش برای شرکت در فرآیند قرعه‌کشی، هیچ‌گونه وجهی از متقاضیان دریافت نمی‌شود و مشتریان فقط پس از کسب اطمینان از برنده شدن در قرعه‌کشی، از طریق میز کار سایت فروش ایران‌خودرو می‌توانند نسبت به واریز وجه به حساب شرکت اقدام کنند.

مسوولیت پرداخت وجه خارج از ضوابط و چارچوب بخشنامه‌های فروش ایران‌خودرو، برعهده مشتریان خواهد بود.

در این زمینه شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ مرکز تماس ایران‌خودرو نیز پاسخگوی مشتریان است.

به گزارش ایرنا، بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۴۸۰ هزار و ۳۳۸ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال ۹۹ است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ایران خودرو کلاهبرداری ایران خودرو قرعه کشی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

جام جم آنلاین؛سرهنگ علی عباسی‌کسانی، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه  با اشاره به دام کلاهبرداران این‌بار برای داوطلبان شرکت در کنکور، اظهار کرد: این نوع کلاهبرداری‌ها نزدیک به زمان کنکور اتفاق می‌افتاد و افراد زیادی هم درگیر این کلاهبرداری به اسم فروش سوالات کنکور می‌شوند.

  وی ادامه داد: مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.   رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از داوطلبان شرکت در کنکور خواست، به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.   گفتنی است، نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳، همزمان با سرتاسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.به گفته اسماعیل میرزایی‌قلعه مدیرکل امور آموزش دانشگاه رازی کرمانشاه، ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب از استان کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری امسال شرکت می‌کنند.   در نوبت صبح پنجشنبه(۶ اردیبهشت‌ماه) آزمون گروه ریاضی و فنی و علوم انسانی و بعدازظهر آزمون هنر و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود. در نوبت صبح روز جمعه نیز آزمون گروه علوم تجربی برگزار خواهد شد.داوطلبان تا پایان روز چهارشنبه(۵ اردیبهشت‌ماه) فرصت دارند کارت ورود جلسه به آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند.  

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها