Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:50:42 GMT

معاون رییس جمهوری در منزل شهدای بنی‌عامریان حضور یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۲۹۱۰

معاون رییس جمهوری در منزل شهدای بنی‌عامریان حضور یافت

«سعید اوحدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها پیام رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری را به خانواده‌ معظم شهدای بنی عامریان ابلاغ کرد.

اوحدی که برای شرکت در نشستی امروز به استان کردستان سفر کرد عصر امروز به کرمانشاه آمد و با خانواده شهدای بنی عامریان دیدار کرد.

حاج «نصرت الله بنی‌عامریان» پدر فداکار، صبور و با ایمان سه شهید دوران دفاع مقدس امروز سه شنبه ۱۷ فروردین ندای حق را لبیک گفت و به دیدار معبود خویش شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی درگذشت پدر شهیدان بنی عامریان را تسلیت گفت

رییس جمهوری نیز در پیامی با تسلیت درگذشت پدر شهیدان والامقام بنی عامریان و همسر شهیده مرضیه مظلومی، نوشت: این پدر صبور و فداکار با ایمان راسخ به آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، نام و یاد نیکی از خود برجا گذاشت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ضمن ابراز تاثر و تالم از  درگذشت مرحوم نصرت‌الله بنی‌ عامریان پدر شهیدان والامقام صادق، یزدان و محسن بنی‌عامریان و همسر شهیده مرضیه مظلومی، نوشت: این پدر صبور و فداکار با ایمان راسخ به آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، سال‌ها رنج دوری و فراق شهیدان عزیز خود را تحمل کرد و نام و یاد نیکی از خود بر جا گذاشت.

رییس‌جمهوری در پیام خود تصریح کرد: اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان کرمانشاه و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علّو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

استاندار کرمانشاه درگذشت پدر سه شهید را تسلیت گفت

استاندار کرمانشاه در پیامی درگذشت «نصرت الله بنی عامریان» پدر شهیدان والامقام «یزدان، محسن و صادق» و همسر شهیده معزز «مرضیه مظلومی» را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند در پیام خود آورده است: این پدر فداکار، مومن، وارسته و الگوی ایثار و بردباری با قلبی سرشار از ایمان پس از سال‌ها تحمل دوری و هجران ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

در ادامه پیام استاندار کرمانشاه آمده است: بی‌شک فداکاری خانواده‌های معظم شهدا در راه دفاع از اسلام و انقلاب در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و همواره در یادها باقی خواهد ماند.

بازوند اظهار داشت: اینجانب مصیبت وارده را به بیت مکرم و معزز آن مرحوم، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی کرمانشاه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند منان و رحمان برای آن فقید سعید، علو درجات، رضوان الهی، همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.

سه فرزند و همسر مرحوم بنی عامریان سال ۱۳۶۲ بر اثر بمباران رژیم بعث در کرمانشاه به درجه والای شهادت نائل شدند.

پیکر پدر شهیدان امروز سه‌شنبه در مزار شهدای استان کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده شد.

استان کرمانشاه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید و نزدیک به ۲۰ هزار جانباز دارد که ۳۵۰ تن از جانبازان بالای ۷۰ درصد هستند و هزار و ۶۰۰ آزاده هم تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

این استان با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

جنگ تحمیلی با اشغال شهر قصرشیرین در ۳۱شهریور سال ۵۹ از استان کرمانشاه آغاز و با عملیات مرصاد در پنجم مرداد ماه سال ۶۷ در این استان به پایان رسید.

برچسب‌ها شهید شهدا سعید اوحدی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید شهدا سعید اوحدی شهید شهدا سعید اوحدی کرمانشاه اخبار کنکور استان کرمانشاه رییس جمهوری بنی عامریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا

به گزارش خبرنگار مهر امروز ۷ فرودین ماه ۱۴۰۳ محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا بازدید کردند.

کد خبر 6062581

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • وزیر دولت رییسی در مراسم ترحیم معاون خاتمی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا