Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوزدهمین بازیکنی که از طرفداری کارت آیکان دریافت می کند، همایون بهزادی است.

همایون بهزادی، ملقب به سرطلایی فوتبال ایران، در 14 دی 1320 در خرم آباد به دنیا آمد. وی فوتبال خود را از تیم های پایه شاهین تهران آغاز کرد و کم کم وارد تیم اصلی شد. بهزادی 13 سال در تیم جوانان و اصلی شاهین بازی کرد و در این تیم 168 بازی کرد و 97 گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انحلال شاهین در سال 1346، همایون بهزادی به پیکان تهران پیوست و یک فصل در این تیم بازی کرد و در 19 بازی آمار فوق العاده 25 گل را به ثبت رساند. همایون بهزادی پس از یک سال حضور در پیکان، راهی پرسپولیس شد تا کنار دیگر هم تیمی های شاهینی خود بازی کند. همایون بهزادی در پرسپولیس در مدت 7 سال 155 بازی کرد و 83 گل نیز به ثمر رساند و پس از آن به صورت قرضی به پیکان رفت و همراه با این قهرمان جام باشگاه های ایران شد و در نهایت به پرسپولیس بازگشت و با لباس این تیم از فوتبال خداحافظی کرد و بلافاصله به کادرفنی پرسپولیس پیوست. بهزادی در مجموع دو بار با شاهین به مقام قهرمانی رسیده است، یک بار در جام حذفی و بار دیگر در جام باشگاه های تهران. او با پیکان در مسابقات لیگ تهران قهرمان شده است و با پرسپولیس نیز 2 بار قهرمان جام تخت جمشید شده است.

او در عرصه ملی نیز بازی های زیادی برای تیم ملی ایران انجام داده است. همایون بهزادی 35 بازی برای ایران کرد و 11 گل نیز به ثمر رساند. بهزادی همراه با تیم ملی ایران 2 بار قهرمان جام ملت های آسیا شده است و یک بار نیز قهرمان بازی های آسیایی شده است. او همچنین در سال 1966 همراه با تیم ملی ایران نایب قهرمان بازی های آسیایی شده است.  همایون بهزادی همچنین در سال 1968 آقای گل جام ملت های آسیا شد.

اولین کارتی که از همایون بهزادی منتشر می کنیم، مربوط می شود به دوران حضور او در شاهین که ابتدای راه پر افتخار همایون جوان بود. بهزادی در شاهین 168 بازی کرده است و 97 گل به ثمر رسانده است. او با شاهین در مسابقات تهران قهرمان جام باشگاه های تهران و جام حذفی شده است. در کارت دوم، سرطلایی با لباس پرسپولیس حضور دارد. او یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در ادوار تاریخ است و همراه با این تیم موفق شد دو بار جام تخت جمشید را بالای سر ببرد. همایون بهزادی در پرسپولیس بیش از 150 بازی انجام داد و بیش از 80 گل نیز به ثمر رساند. جالب است بدانید که در بازی معروف پرسپولیس و استقلال که با برتری 6 بر 0 سرخ ها به پایان رسید، او برابر استقلال هتریک کرد. و در آخر کارت همایون بهزادی در بازی های ملی را بررسی می کنیم. همایون بهزادی به همراه تیم ملی ایران به افتخارات زیادی رسید و دو بار با این تیم قهرمان جام ملت های آسیا شد و یک بار نیز قهرمان و یک بار نیز نایب قهرمان بازی های آسیایی شد. او همچنین سابقه آقای گلی در جام ملت های آسیا را در کارنامه دارد. در ادامه کارت های سرطلایی فوتبال ایران را مشاهده می کنید.

طرح کامل کارت آیکان مومنت همایون بهزادی همایون بهزادی

"نکته: طرفداری در ریتینگ های داده شده دقت به خرج داده اما این نمرات شاید در برخی نقاط و اندکی در مغایرت با واقعیت باشند"

برای مشاهده کارت بالا با کیفیت بیشتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت مید همایون بهزادی با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت بیس همایون بهزادی با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

دیگر نکته قابل ذکر این است که طرفداری در انتشار این کارت ها ترتیب خاصی در نظر ندارد و مقیاس سنجش کارت ها، ریتینگ های داده شده است.

بیشتر بخوانید

در نوروز 1400 با طرفداری؛ رونمایی از کارت آیکان اساطیر فوتبال ایران رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر اول، علی دایی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوم، علی کریمی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سوم، علی جباری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهارم، مهدی مهدوی کیا رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پنجم، خداداد عزیزی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر ششم، ناصر حجازی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفتم، علی پروین رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هشتم، نادر محمدخانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر نهم، پرویز قلیچ خانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دهم، محمد خاکپور رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر یازدهم، جواد زرینچه رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوازدهم، احمدرضا عابدزاده رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سیزدهم، فرهاد مجیدی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهاردهم، کریم باقری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پانزدهم، مهرداد میناوند رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر شانزدهم، علی انصاریان رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفدهم، جواد نکونام رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هجدهم، حسین کلانی

اخبار داغ 

مسیر سخت استقلال در جام حذفی دستور ویژه جعفر سمیعی برای پیدا کردن جاسوس تیم فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رافائل واران به ویروس کرونا مبتلا شد پائولو دیبالا نزدیک به درهای خروج یوونتوس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام ملت های آسیا بهترین بازیکنان همایون بهزادی تیم ملی ایران فوتبال ایران ثمر رساند قهرمان جام کارت آیکان یک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های هفته بیست و چهارم و لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند.

دو تیم هوادار و پیکان معروف به این هستند که کنار بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوانی را نیز معرفی می‌کنند و به زمین می‌فرستند که شاید نسل بعدی فوتبال ایران را تشکیل بدهند.

حالا برای این مسابقه، حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران در ورزشگاه دستگردی تهران حاضر شده تا از نزدیک عملکرد این دو تیم تهرانی را زیر نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • اوزیل: می‌خواهم روی فرم بمانم نه اینکه بدنساز بشوم!‏
  • رونمایی از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن / عکس
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • اجرای قانون ناشناخته: کارت زرد دوم بدون اخراج!
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان