Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:35:51 GMT

اعزام تیم مدیریت بحران استانداری به مریوان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۳۰۱۲

اعزام تیم مدیریت بحران استانداری به مریوان

ایسنا/کردستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: نیروهای امدادی در شهرستان‌های بانه، مریوان و سروآباد برای بررسی خسارات احتمالی این زلزله به مناطق مختلف اعزام شده و تاکنون گزارشی از خسارت اعلام نشده است.

مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۱۹ و ۴۲ دقیقه و ۲۳ ثانیه و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، طول جغرافیایی این زمین لرزه ۴۶.۰۲ درجه و عرض جغرافیایی ۳۵.۶۹ درجه بوده است.

این زلزله در ۲۴ کیلومتری مریوان، ۲۷ کیلومتری چناره و ۲۸ کیلومتری بوئین سفلی (روستایی در بانه)، ۹۸ کیلومتری سنندج روی داد و مردم شهرهای سقز، بانه و دیواندره نیز آن را احساس کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان در گفت و گو با  ایسنا اظهار داشت: نیروهای امدادی در شهرستان‌های بانه، مریوان و سروآباد برای بررسی خسارات احتمالی این زلزله به مناطق مختلف اعزام و تاکنون گزارشی از خسارت اعلام نشده است.

محمد فلاحی افزود: تمامی تیم‌های امدادی هلال احمر و فوریت‌های پزشکی در این سه شهرستان در حالت آماده باش هستند و در صورت نیاز به امدادرسانی وارد عمل می‌شوند.

وی اضافه کرد: این زلزله در شهرهای دیگر استان کردستان از جمله سنندج، سقز و دیواندره هم احساس شد و تاکنون خساراتی ناشی از آن در این شهرستان‌ها نیز گزارش نشده است.

وی از رسانه‌ها خواست از انتشار مطالب غیرواقعی و شایعه خودداری کنند و از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و حفظ آرامش و خونسردی و هر گونه خبر را از منابع موثق و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زلزله غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزن آباد لرزید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: زلزله‌ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر ساعت ۱۷ و ۲۸ دقیقه امروز (سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه) حوالی مرزن آباد، واقع در مازندران را لرزاند.

این زمین لرزه در عمق ۱۲ کیلومتری زمین و ۵ کیلومتری مرزن آباد، ۱۸ کیلومتری کلاردشت و ۲۴ کیلومتری پول بود.

خسارتی تاکنون از این زمین لرزه ثبت نشده است.

 

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • آب، زلزله و سازه‌های ناایمن بحران‌های اصلی کشور