Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عزت اللهی هافبک محبوب کارلوس کی روش در تیم ملی ایران که در تیم وایله دنمارک حضور دارد، در ترکیب اصلی تیمش در بازی حساس امشب به میدان رفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید عزت اللهی هافبک ایرانی وایله در جمع نفرات اصلی تیمش مقابل لینگبی حضور دارد.

در دیدار پایانی مرحله دوم از هفته بیست و سوم سوپر لیگ دانمارک، تیم فوتبال وایله که سعید عزت‌اللهی را در اختیار دارد، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه اختصاصی باشگاه لینگبی، با این تیم رده یازدهمی مسابقه خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید عزت اللهی بازیکن محبوب کارلوس کی روش در تیم ملی ایران که یکی از مهره‌های ثابت در وایله طی فصل جاری بوده و در دیدارهای اخیرشان نیز از ابتدا به میدان رفته، در مسابقه امشب هم یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش در بازی مقابل لینگبی است.

هافبک ایرانی وایله در این فصل ۲۰ بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده که یکی از گل‌های او در دیدار هفته پنجم مقابل لینگبی بود و امیدوار است امشب هم برابر این تیم نمایش خوبی ارائه کند.

یاران عزت‌اللهی با ۲۴ امتیاز و ۴ امتیاز بیشتر نسبت به لینگبی در جایگاه دهم جدول  سوپر لیگ دانمارک هستند که پیروزی در مسابقه امشب می‌تواند امید بقای آنها را بیشتر از همیشه کند و فاصله وایله با منطقه سقوط را به هفت امتیاز افزایش دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی تیم ملی تیم ملی ایران سعید عزت اللهی کارلوس کی روش لژیونر های ایران محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران مهدی طارمی تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش سعید عزت اللهی اصلی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، در بازی مهم هفته سی و چهارم سری A تیم‌های میلان و اینتر از ساعت 22:15 امشب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت.

نتیجه این بازی سرنوشت قهرمان این فصل ایتالیا را مشخص خواهد کرد. اینتر در صورت شکست حریف مستقیم خود در صدر جدول، قهرمانی‌اش مسجل می‌شود.

نراتزوری اکنون با 83 امتیاز در صدر جدول جای دارد و در فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل -بدون در نظر گرفتن بازی امشب- 14 امتیاز بیشتر از میلان کسب کرده است.

شاگردان سیمونه اینزاگی اگر سه امتیاز این بازی را کسب کنند به طور قطع مقام قهرمانی را به نام خود کرده و در هفته‌های باقی مانده با خیال راحت کار را دنبال می‌کنند.

ترکیب دو تیم برای این بازی به شرح زیر اعلام شده است:

میلان: مایک مانیان، داویده کالابریا، متئو گابیا، فیکایو توموری، تئو هرناندز، یاسین آدلی، تیانی ریندرز، یونس موسی، روبن لوفتوس-چیک، کریستین پولیشیچ و رافائل لیائو

اینتر: یان زومر، بنجامین پاوارد، فرانچسکو آچربی، الساندرو باستونی، متئو دارمیان، نیکولو بارلا، هاکان چالهان اوغلو، هنریک مخیتاریان، فدریکو دی‌‌مارکو، مارکوس تورام، لائوتارو مارتینز

دیگر خبرها

  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • گل سعید عزت‌اللهی به اتحاد کلباء + ویدئو
  • گل امشب عزت‌اللهی در امارات با گزارش عربی
  • گل سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به الاتحاد کلبا / فیلم
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • دوئل سعید عزت و قایدی در آل راشد
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)