Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ابراز امیدواری کرد که تیم این کشور با درک بهتری از نقشه راه‌ دستیابی به وضعیت نهایی در برجام وین را ترک کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه نشست امروز کمیسیون مشترک برجام در وین اتریش را گام مثبت رو به جلو توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی که در کنفرانس خبری روزانه وزارت خارجه آمریکا صحبت می‌کرد، گفت: «این گام به ما اجازه می‌دهد تا به جلو رفته و بازگشت دوجانبه به تعدات که بایدن در دوران رقابت‌های انتخاباتی و پس از انتخاب شدن به آن اشاره کرده، حاصل شود».   پرایس اضافه کرد: «تیم آمریکا امیدوار است که با درک بهتری از نقشه راه چگونگی دست یابی به وضعیت نهایی،‌وین را ترک کند».   وی در ادامه کنفرانس خبری احتمال گفت‌وگوی مستقیم میان تیم ایران و آمریکا در وین را کم دانست اما آن را رد نکرد.   وی گفت: «انتظار گفت‌وگوی مستقیم با ایرانی‌ها را نداریم. ما آماده این گفت‌وگوها هستیم چون ما برای دیپلماسی آماده هستیم».   سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت‌وگوها در وین را سخت توصیف کرده و گفت که می‌دانیم که گفت‌وگوهای سختی در پیش است.   «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین نیز نشست امروز کمیسیون مشترک برجام در پایتخت اتریش را موفقیت‌آمیز توصیف کرد.   وی در این خصوص در توییتی نوشت: نشست کمیسیون مشترک برجام موفقیت‌آمیز بود. دو گروه در سطح کارشناسی (درباره برداشته شدن تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای) موظف شدند اقدامات ملموسی را که باید از سوی واشنگتن و تهران برای احیای کامل برجام اتخاذ شود، شناسایی کنند. این گروه‌ها بلافاصله آغاز به کار کردند.    به گزارش فارس، دور‌ نخست نشست حضوری کمیسیون مشترک برجام که در «گراند هتل» شهر وین در حال برگزاری است، با توافق برای ادامه رایزنی‌ها در سطح کارشناسی پایان یافت.    بر اساس توافق صورت گرفته، دو نشست کارشناسی موازی بین اعضای کمیسیون مشترک برجام جهت انجام رایزنی‌های فنی در حوزه رفع تحریم و هسته‌ای تشکیل شد. این نشست‌های کارشناسی قرار است به بحث و رایزنی در خصوص جنبه‌های فنی و جزئیات مسائل مربوط به لغو تحریم‌ها و مسائل هسته ای بپردازند و نتیجه بحث‌های خود را به کمیسیون گزارش کنند.   انتهای پیام/. 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیسیون مشترک برجام وزارت خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند

مکس ابرل تایید کرد که انتخاب سرمربی جدید بایرن مونیخ در گام‌های نهایی قرار دارد. 

طرفداری | عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ از زمان‌بندی انتخاب سرمربی جدید باشگاه گفت.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ؛ پس از پاسخ منفی یولیان ناگلزمان، با تایید مکس ابرل، پروسه انتخاب سرمربی جدید باواریایی‌ها در گام نهایی قرار دارد. ابرل در گفت‌وگو با اسکای تایید کرد که هیچ اجباری مبنی بر تسلط سرمربی جدید روی زبان آلمانی وجود ندارد. جانشین توماس توخل به زبان انگلیسی صحبت خواهد کرد. از ابرل پرسیده شد آیا زین الدین زیدان به زبان انگلیسی صحبت می‌کند که عضو هیئت مدیره باواریایی‌ها ابراز بی‌اطلاعی کرد. مطابق یافته‌های منابع نزدیک، زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد. مکس ابرل شخصا روبرتو دزربی را تحسین می‌کند اما نام رالف رانگنیک، اونای امری و سباستین هونس نیز در آلیانتس آرنا مطرح شده است. 

در بخشی از صحبت‌های منتشر شده ابرل، از او در مورد پاسخ منفی ناگلزمان پرسیده شد. ابرل پاسخ داد:

ما با او هم صحبت کردیم، اما این گفتگو به هیچ نتیجه نهایی نرسید. در نهایت متوجه شدیم که هنوز از جدایی اخیرش آزرده خاطر است و این موضوع برای ما تعجب‌آور نبود. ما می‌دانیم که زمان در حال گذر است و قصد ما این است که این روند را به سرعت انجام دهیم. با این حال، می‌خواهیم با دقت و وسواس لازم این کار را انجام دهیم و این وظیفه‌ای است که من و کریستوف [فرویند] بر عهده داریم. اما همانطور که گفتم، در مراحل نهایی هستیم و امیدواریم به زودی خبرهای جدیدی را اعلام کنیم

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است
  • نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳
  • گفت و شنود/ بعدش چی؟!
  • عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است + فیلم
  • راه‌یابی دو فرنگی‌کار ایران به نیمه‌ نهایی انتخابی المپیک / یک گام تا دو سهمیه پاریس
  • راه‌یابی دو فرنگی‌کار ایران به نیمه‌نهایی انتخابی المپیک
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد