Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@04:02:01 GMT

لیگ قهرمانان آسیا؛ شروعی دوباره برای سعید واسعی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۴۰۲۹

لیگ قهرمانان آسیا شروعی دوباره برای هافبک خلاق تی تی ها پس از محرومیتی ۴ ماهه خواهد بود

سعید واسعی، ستاره خط هافبک تراکتور با پایان محرومیتش، مشکلی برای همراهی سرخپوشان در جریان لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.

به گزارش طرفداری، واسعی را می توان تنها ستاره جذب شده به تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که مورد توجه چندین باشگاه دیگر نیز قرار داشت، در نهایت با فسح یک طرفه قراردادش با پیکان به تراکتور پیوست. واسعی اما فرصت زیادی برای خودنمایی پیدا نکرد و با شکایت باشگاه پیکان و حکم کمیته تعیین وضعیت، ۴ ماه از حضور در میادین محروم شد.

بازگشت واسعی همزمان با شروع لیگ قهرمانان می تواند بهترین خبر ممکن برای کادرفنی و هواداران تراکتور باشد. جایی که فاصله کم بازی ها، اهمیت برخورداری از عمق اسکواد مناسب را دو چندان می کند. آمادگی بالای واسعی خلاقیت تراکتوری ها در میانه میدان را افزایش خواهد داد و این همان چیزی است که تی تی ها از نبود آن رنج می برند.

تراکتوری ها در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۵ فروردین به مصاف پاختاکور خواهند رفت. دیدارهای این گروه در کشور امارات برگزار می شود.

اخبار داغ 

مسیر سخت استقلال در جام حذفی دستور ویژه جعفر سمیعی برای پیدا کردن جاسوس تیم فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رافائل واران به ویروس کرونا مبتلا شد پائولو دیبالا نزدیک به درهای خروج یوونتوس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا