Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش فرهنگ، بازیگر سریال گاندو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سریال گاندو گفت: ترجیح می‌دهم گاندو تمام شود و بعد اظهارنظر کنم. معمولاً مصاحبه نمی‌کنم، چون دلایل خاص خودم را دارم. اما امسال به دلیل مشکلاتی نظیر؛ بیکاری، گرانی، تورم و ... که برای مردم پیش آمد تصمیم به مصاحبه گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم سال ۱۴۰۰ سالی باشد که لبخند به لبان مردم برگردد، زیرا در سال ۹۹مردم پیوسته در رنج بودند.

وی درباره ویژگی‌های گاندو توضیح داد: گاندو ویژگی‌های خاصی داشت که آغازگر طرز تفکر برای سریال‌سازی بود. انواع مختلف سریال وجود دارد که باید هم باشد، چون سلایق مردم متفاوت است. خوشحالی من به این دلیل است که علاوه بر اینکه با کارگردان این سریال جواد افشار دوست هستم و اگر هر کار دیگری هم باشد با کمال شوق با او همکاری می‌کنم، چون منش جواد افشار فرق دارد. گاندو به دلیل حساسیتی که دارد و ایجاد کرده است اجازه دهید اول کار تمام شود و بعد در باره مسیری که در سریال‌سازی ایجاد کرده است و باعث شده تا دیگران نیز وارد مسائل مهم شوند صحبت کنم.

فرهنگ درباره استقبال مردم از گاندو ۱ و ۲ افزود: مردم از هر دو فصل استقبال کردند. شما چند سریال را در دنیا می‌توانید ببینید که در زمان حال درباره دولتی که هنوز راس کار است انتقاد کنند و وضعیت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی صحبت کنند. امتیازات گاندو بیشتر از نقاط ضعفش است، اما من در هر محیطی نظیر؛ کوچه، خیابان و رستوران دیدم که مردم از این سریال راضی هستند و خوشحالم که حرف دل مردم را از زبان بازیگران بیان کردیم به همین دلیل مردم بازیگران را دوست دارند، چون حرف دل آن‌ها را می‌زنند. در نوروز هیچ کس توقع ندارد سریال پلیسی پخش شود و مردم انقد راضی باشند.

فرهنگ در ادامه انتقاد از آگهی‌های تلویزیونی کرد و گفت: در سریال بسیار جدی و امنیتی آگهی پفک نمکی و مسخره بازی پخش می‌شود و وارد مسائل دیگری می‌شوند و این زیاد جالب نیست.

وی درباره گاندو گفت: این سریال برای دلمشغولی نیست و برای ذهن مشغولی است. مردم از اینکه حرف دلشان زده می‌شوند خوشحال می‌شود. امیدوارم تا ۱۰ سال دیگر این قدر افراد در این حوزه سریال‌های به روز بسازند که آیینه‌ای برای بازتاب تفکر اندیشه‌های مردم باشند. من انتقادی به تلویزیون دارم و آن این است که حرف‌هایی که درباره مردم زده می‌شوند و در برخی سریال‌ها نشان داده می‌شوند با زندگی واقعی مردم متفاوت است. برخی از برنامه‌های این کار مردم را نصیحت می‌کنند در صورتی که مردم این دوره و جوانان فرق کردند و جهان تکنولوژی فرق کرده است.

فرهنگ درباره سانسور توضیح داد: سریال‌ها و فیلم‌ها هیچ وقت جوری که آدم دلش می‌خواهد پیش نمی‌روند و به دلیل همینمشکلات سانسور می‌شوند. مردم به این دلیل این سریال‌ها را دوست دارند، چون حرف دلشان زده می‌شوند و بعد مردم سریال را از خودشان می‌دانند. بی احترامی بدترین صفتی است که برای مخاطبان کار هنری اتفاق می‌افتد. تماشاگران امروزی باهوش‌تر از مسائلی هستند که در روزنامه‌ها و تلویزیون به عنوان اخبار یاد می‌شود.


این بازیگر درباره نقش‌های که انجام داده گفت: از بس نقش فرمانده نیروی دریایی، هوایی و پلیس را بازی کردم این نقش‌ها برایم عادی شده است و حتی دیگر در خیابان کسی مرا به عنوان داریوش فرهنگ کمتر می‌شناسد تا به عنوان یک فرمانده. خودم حس می‌کنم لطیف‌تر و احساسی‌تر از این شخصیت‌های فرمانده هستم. من نقش منفی هم در کارنامه خود دارم. در سریال معصومیت از دست رفته منفور‌ترین فرد تاریخی اسلام، یعنی ابن زیاد که دستور قطع سر امام حسین را می‌دهد بازی کردم. نقش‌های منفی در سریال‌های ما در طی این ۴۰ سال خیلی جذاب‌تر از نقش‌های مثبت هستند، چون نقش‌های مثبت کاری انجام نمی‌دهند و فقط نصیحت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه ملی سریال گاندو سریال ها نقش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان در بخش‌های تسهیلات ضروری، وام کارگشایی و تسهیلات مسکن در شهرستان جم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان جم، اکبر پورات ظهر امروز در جلسه با مسئولان شهرستان جم با اشاره به ایجاد میز خدمت همراه با کاروان خدمت مسئولان در این شهرستان اظهار داشت: در میز خدمت شهرستان جم همراه با کاروان خدمت مسئولان به این شهرستان با 173 نفر از مردم با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر دیدار چهره به چهره انجام شد.

وی ادامه داد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی رفع دغدغه‌ها در دیدار چهره به چهره با مردم و محرومین است، تصریح کرد: برپایی این چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی از اختصاص 365 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و 45 میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند خبر داد و عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

پورات از تخصیص 6.6 میلیارد ریال وام به نیازمندان در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در این دیدار با مردم شهرستان جم، 255 میلیون تومان تسهیلات ضروری، 110 میلیون تومان وام کارگشایی و 300 میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد مختلف در این شهرستان تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهمترین موضوع متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرا طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

انتهای پیام/190

  

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی