Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:46:37 GMT

سیتی 2-1 دورتموند: صعود آبی‌ها قطعی نشد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۴۳۸۰

سیتی 2-1 دورتموند: صعود آبی‌ها قطعی نشد

منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بروسیا دورتموند به برتری 2-1 رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم نمایش پایاپایی داشتند و در نهایت سیتی با اختلاف یک گل به پیروزی رسید تا همچنان هر دو تیم از شانس رسیدن به مرحله نیمه نهایی برخوردار باشند. 

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3، روی یک ارسال به محوطه جریمه سیتی، کناف صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازیکنان سیتی ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 7، دی بروین با پاس ریاض محرز صاحب موقعیت شد اما در حالی که تلاش می کرد توپ را به گوندوگان برساند، حضور به موقع داهود این فرصت را از سیتی گرفت.

یک دقیقه بعد، روی پاس مانوئل آکانجی، این جود بیلینگام بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را ادرسون دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 19، سیتی روی اولین موقعیت جدی اش به گل رسید. روی اشتباه امره جان در میانه زمین بود که بازیکنان سیتی یک ضدحمله خطرناک را ترتیب دادند و در نهایت پاس رو به عقب محرز را دی بروین با یک ضربه راحت تبدیل به گل کرد.

بعد ازاین گل بازیکنان دورتموند پیش کشیدند و در دقیقه 24، هالند صاحب موقعیت شد اما تعلل او باعث شد تا بازیکنان سیتی توپ را دور کنند.

در دقیقه 30، رودری در محوطه جریمه دورتموند در درگیری با امره جان سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما VAR رای به تغییر این تصمیم داد.

چند دقیقه بعد و در دقیقه 37، روی تعلل ادرسون، جود بیلینگام توانست گل تساوی دورتموند را به ثمر برساند اما داور خطای کف پای ستاره انگلیسی دورتموند را اعلام کرد و این گل را نپذیرفت.

در دقایق پایانی این نیمه باز هم این بازیکنان سیتی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و سیتی در این نیمه به برتری 1-0 رسید.

منچستر سیتی بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی بروسیا دورتموند بازیکنان سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان از اینکه تیمش بازی برده مقابل استقلال خوزستان را با تساوی به اتمام رسانده است، ابراز تأسف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نمی‌دانم باید چطوری باشم. ما امروز خودمان بازی کردیم و همه کارها را خودمان داشتیم انجام می‌دادیم، اما دو امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه خوردیم و گل دوم شوتی بود که زدند، اما به غیر از این دو گل در طول 90 دقیقه صحنه دیگری از موقعیت‌های استقلال خوزستان یادم نمی‌آید.

وی تصریح کرد: بابت نتیجه خیلی ناراحتم، اما از طرفی وجه مثبت کار این بود که در غیاب پنج شش بازیکن و تغییر پست چند بازیکن، نمی‌توانیم ایرادی به بازیکنان بگیرم. درباره اشتباهی که صورت گرفت، باید بگویم این فوتبال است و همیشه ممکن است اشتباه پیش بیاد. طبیعتاً وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند، بازی را کنترل کردند و در همه وظایفی که داشتند خوب کار کردند، نمی‌توانم چیزی به بازیکنان بگویم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین خاطر نشان کرد: تیم حریف فقط یک شوت و یک موقعیت داشت و در طول 90 دقیقه 2 بر صفر بودیم و از تیم حریف چیزی ندیدیم، اما وقتی می‌بینید بازی 2-2 تمام شده است، تعجب می‌کنید. با بازیکنانم نزدیک هستم، از آنها حمایت می‌کنم و باورشان دارم. در حال حاضر لازم است که باشگاه و ما از بازیکنان حمایت کنیم و لازم است که بدانند حمایت ما را دارند.

پورموسوی: تساوی مقابل گل‌گهر برای ما حکم برد را دارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید