Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@00:17:38 GMT

دستگیری گُنده‌لات‌های شمال در عوارضی تهران-قم! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۴۴۴۸

دستگیری گُنده‌لات‌های شمال در عوارضی تهران-قم! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

در پی عملیات ضربتی ماموران پلیس در اتوبان تهران - قم، گنده لات‌های شمال کشور دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد: م – گ متهم اصلی قتل جوان۳۲ ساله در یکی از روستاهای بابل است که به همراه ۴ نفر دیگر از همدستانش که همگی آنها  از اراذل و اوباش سطح یک استان هستند پس از وقوع قتل از استان متواری شده بودند، اما ماموران پلیس امنیت با انجام اقدمات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه این اشرار را شبانه در اتوبان تهران قم دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی شرارت‌های چند وقت اخیر چند تن از اراذل و اوباش سطح یک استان که موجب رعب و وحشت مردم مناطق مرکزی استان شده بود، مأموران پلیس امنیت عمومی فرمانده انتظامی مازندران با همکاری ماموران انتظامی استان قم با کار اطلاعاتی پیچیده این اشرار سابقه دار را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شرارت مشرق پلیس امنیت تهران قم اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر ماهان، ماموران انتظامی این بخش از اقدام چند نفر به قدرت نمایی و ضرب و شتم چند شهروند مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:بدین منظور ماموران، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و موفق شدند در چند عملیات ضربتی، ۱۴ متهم دارای سابقه کیفری را دستگیر و از آنان تعدادی قمه و سلاح سرد و همچنین ۲ دستگاه موتورسنگین قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: اجرای طرح‌های مستمر ارتقای امنیت اجتماعی در این منطقه گردشگری و دیگر مناطق حوزه استحفاظی شهر کرمان در دستور کار قرار دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر