Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:23:25 GMT

۱۰۰ تن گوشت برزیلی تاریخ گذشته در کهریزک کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۴۶۹۹

۱۰۰ تن گوشت برزیلی تاریخ گذشته در کهریزک کشف شد

امین بابایی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از این سردخانه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این واحد نگهداری و بسته بندی متخلف از طریق گزارش های مردمی و هوشیاری بازرسان کشف شد.

وی با تاکید براینکه برخورد قاطع و قانونی با اخلال‌گران سلامت جامعه در دستور کار بخشداری کهریزک است، عنوان کرد: پرونده تخلف این واحد صنفی توسط نماینده دامپزشکی شهرستان ری تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: گشت های مشترکی نمایندگان اتاق اصناف، حوزه قضائی، بخشداری کهریزک، دامپزشکی و مأموران انتظامی در چارچوب وظایف حاکمیتی و دفاع از حقوق سلامت شهروندان موفق به کشف این میزان گوشت فاسدشدند.

بابایی ابراز کرد: هوشیاری و اقدامات فنی بازرسان موجب کشف هویت مالک انبار و محل بسته‌بندی گوشت‌های فاسد شد،

بابایی در پایان تاکید کرد: بخشداری کهریزک با واحدهای متخلف و کسانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، به عنوان اخلالگر سلامت جامعه، بدون اغماض برخورد و اقدامات قانونی را در دستور کار  قرار می‌دهد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری گوشت قرمز سلامت و بهداشت کهریزک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری گوشت قرمز سلامت و بهداشت شهرستان ری گوشت قرمز سلامت و بهداشت کهریزک اخبار کنکور شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۰۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز گذشته

ایسنا/اصفهان سرپرست اورژانس استان اصفهان گفت: امدادرسانی به ۲ هزار و ۴۷ حادثه ترافیکی طی ۱۰ روز توسط نیروهای اورژانس استان اصفهان انجام شد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین آمار امدادرسانی به مسافران نوروزی، اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان ۴ فروردین ۱۴۰۳، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان به ۷ هزار و ۹۲۶ مأموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۵ هزار و ۸۷۹ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی و ۲ هزار و ۴۷ مورد حوادث ترافیکی بود.

وی با بیان اینکه تعداد تماس امدادخواهی با ۱۱۵ استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین سال جاری ۵۰ هزار و ۵۷۸ تماس امدادخواهی با شماره ۱۱۵ استان برقرار شد.

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح امداد سلامت نوروزی ۱۰۸ هزار و ۲۱۶ نفر به بخش اورژانس بیمارستان‌های سطح استان مراجعه کردند.

وی با اشاره به انجام ۳۱ هزار و ۸۱۴ بازرسی نظارتی در استان اظهار داشت: در طرح امداد نوروزی ۷۱ بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان، ۳۰ بازدید نظارتی توسط معاونت درمان از مراکز درمانی، ۳۰ هزار ۶۹۳ بازرسی میدانی توسط معاونت بهداشتی و یک هزار و ۲۰ بازرسی میدانی توسط معاونت غذا و دارو انجام شده است.

زمانی یادآور شد: در طرح امداد نوروزی ۱۶۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی و ۳۲ ایستگاه سلامت نوروزی شامل ۱۸ ایستگاه سلامت جاده‌ای و ۱۴ ایستگاه سلامت شهری به شهروندان و مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • کشف و ضبط ۷۰۰ کیلو چیپس تاریخ گذشته درآذربایجان غربی
  • امدادرسانی به ۲۰۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز گذشته
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • نگاهی به آیین سنتی هوم بابایی در آران و بیدگل + فیلم
  • آبزیان حرام گوشت در شهرستان بوشهر معدوم سازی شد
  • ایرانیان چقدر گوشت مصرف می‌کنند؟
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته در خرم‌آباد