Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:17:15 GMT

جدیت بیشتر ارشاد در حمایت از رسانه ها

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۴۸۶۴

جدیت بیشتر ارشاد در حمایت از رسانه ها

ایسنا/فارس رئیس سازمان بسیج رسانه فارس خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه ها شد.

هادی رضایی در نشست مشترک با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که به میزبانی این اداره کل برگزار شد ضمن تاکید بر ضرورت تعامل مستمر همه بخش ها برای رسیدگی به مطالبات اصحاب رسانه افزود: جامعه رسانه به عنوان بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی تاکنون با همه فراز و نشیب ها در عمل به تکالیف ذاتی خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند چرا که این قشر با انگیزه و زحمتکش علاوه بر بیان دستاوردهای انقلاب زبان گویای مردم نیز بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از بسیج رسانه، رضایی تاکید کرد: تلاش بسیج رسانه همواره بر این موضوع تمرکز داشته است که چتری برای نزدیکتر شدن همه سلایق و نگاههای حامی انقلاب اسلامی باشد از این جهت که منتقدان دلسوز نیز باعث رشد و اعتلای نظام و کشور اسلامی هستند.

رضایی با اشاره به اینکه مشکلات اهالی رسانه پیش از این در مقاطع مختلف بررسی و شناسایی شده است خاطر نشان ساخت:از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی این قشر فعال و پر تلاش انتظار می رود بیش از پیش در پیگیری خواسته ها و مطالباتشان هم در موضوع معیشتی و هم امنیت شغلی و سایر موضوعات مرتبط که استقلال بیشتر رسانه را به ارمغان می آورد اهتمام ورزند.

وی افزود: برطرف کردن برخی از مشکلات اهالی رسانه دارای موانع حقوقی است که انتظار می رود تمام بخشهای دلسوز اعم از بسیج رسانه،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر تشکل ها با هم افزایی و مشارکت پس از آسیب شناسی و استخراج این موانع از طریق نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به تنظیم و تصویب طرح های لازم حمایت های موثر در مسیر قانون تسهیل شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز گفت: ‌با ظرفیت هایی که در حوزه فرهنگ،هنر و رسانه وجود دارد اگر همکاری و هماهنگی لازم به وجود آید می توان گامهای بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشت.

صابر سهرابی با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی افزود:با سرلوحه قرار دادن تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و هنر در شورای فرهنگ عمومی استان در ترسیم نقشه فرهنگی استان به نتایج بسیار خوبی رسیده ایم.

سهرابی تاکید کرد: بررسی و رسیدگی به موارد مطرح شده از جمله مطالبات اصحاب فرهنگ و رسانه مستلزم جلسات مستمر و تخصصی است که در قالب نقشه مهندسی فرهنگی استان به آنها پرداخته و پیگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بسیج رسانه استان فارس فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدیان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، ابلاغ کرد.

محمدیان با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس قانون و مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت و در راستای ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه تهیه و پس از تصویب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات موظف شده است مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را از طریق درگاه ملی صدور مجوزها و بستر الکترونیک سامانه جامع تبلیغات با هماهنگی کامل با مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور حداکثر ظرف ۲ ماه صادر کند. بدین ترتیب و بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغ شده، تمامی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت تبلیغاتی می‌توانند از طریق سامانه جامع تبلیغات که به درگاه ملی مجوزها مرتبط است، درخواست مجوز ارائه دهند.

محمدیان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل و تسریع فرآیندهای قانونی برای متقاضیان تأسیس مراکز فرهنگی افزود: در این ارتباط، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت، بسترهای لازم را برای تحقق تسهیل روند صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فراهم کرده و این دستورالعمل به انجام فعالیت‌ها در چارچوب‌های تعیین شده، کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: پیش از این، دستورالعمل انتشار محتوای تبلیغاتی نیز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ و بر اساس آن، نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی چارچوب انتشار انواع محتوا در حوزه تبلیغات را ترسیم شده است.

بدین ترتیب، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در چهار رسته «تبلیغات فضای مجازی»، «تبلیغات پخشی و سمعی و بصری»، «تبلیغات محیطی» و «تبلیغات چاپی» ملزم به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

کد خبر 6087981

دیگر خبرها

  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود