Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@06:29:06 GMT

سانحه رانندگی در جاده صفی آباد دزفول سه کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۵۰۱۳

سانحه رانندگی در جاده صفی آباد دزفول سه کشته برجای گذاشت

علی بختیاری رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دزفول صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان اظهار کرد: در ساعت ۳:۰۳ دقیقه بامداد چهارشنبه به اورژانس شهرستان حادثه تصادف در جاده صفی آباد و روبروی کارخانه تولید یخ اعلام شد.

وی افزود: در این تصادف که متاسفانه میان یک کامیون و یک دستگاه خودرو پژو پارس رخ داد سه نفر سرنشین خودرو در دم جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دزفول گفت: به دلیل شدت حادثه متاسفانه امکان خارج کردن اجساد از خودرو وجود نداشت که تیم امداد و نجات بهمراهی پلیس راهور با استفاده از جرثقیل اجساد را از خودرو خارج نمودند.

وی ادامه داد: متوفیان ۱۸، ۲۵ و ۲۷ سال سن داشتند و تنها یک نفر آن‌ها بومی منطقه بود، پس از اتمام عملیات به باغ بهشت آرامستان شهید آباد منتقل شدند.

علی بختیاری در خصوص علت تصادف تصریح کرد: این مسئله باید از سوی پلیس راهور مشخص و اعلام شود اما در نظرات اولیه انحراف به چپ دلیل این حادثه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی بختیاری تصادف کشته شدن سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  ساعت ۲۱:۵۸ روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت برخورد یک دستگاه تویوتا ۳اف با پژو روا گزارش شد.

حمید محبوبی افزود:  نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی در پایان گفت : این حادثه ۲ مصدوم داشت که بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی مصدومین حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت