Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:46:25 GMT

زنیت‌کازان با سرمربی ایران به جمع چهار تیم برتر صعود نکرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۵۳۰۰

زنیت‌کازان با سرمربی ایران به جمع چهار تیم برتر صعود نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نهایی سوپر لیگ والیبال روسیه دوشنبه‌شب در حالی با حضور شش تیم در دو گروه به میزبانی مسکو آغاز شد که از هر گروه، تیم‌های اول و دوم به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند و تیم‌های سوم دو گروه برای تعیین جایگاه پنجم و ششم به مصاف هم خواهند رفت.

تیم زنیت کازان روسیه سه‌شنبه شب نیز در دومین دیدار خود در این مرحله، به مصاف کوزباس رفت و به رغم ارائه نمایشی مناسب، باز هم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد تا در جایگاه سوم گروه خود قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان آلکنو در ست‌های اول و سوم این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ برابر کوزباس به پیروزی رسیدند اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم، به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۳ مغلوب این تیم شدند. آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم هست و ایران را در المپیک توکیو همراهی می‌کند.

تیم زنیت کازان که در نخستین مسابقه خود در این مرحله با نتیجه سه بر دو مغلوب لوکوموتیو نووسیبیرسک شده بود، در ادامه این مسابقات برای کسب رتبه پنجم لیگ روسیه به میدان خواهد رفت.

کد خبر 5183306 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال کازان فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد جودو ویروس کرونا تیم فوتبال پیکان تهران والیبال مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران یحیی گل محمدی کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است

سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان نسبت به صعود ۳ تیم فارسی زبان ایران، افغانستان و تاجیکستان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتسال تاجیکستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق شد با کسب تساوی برابر ژاپن ۴ امتیازی شود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در این مرحله باید به مصاف افغانستان برود.

وحیدوف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش گفت: در بازی با ژاپن موفق شدیم به تساوی برسیم و در رده اول گروه قرار بگیریم. ژاپن برای اولین بار از مرحله گروهی بالا نیامد.

او در خصوص دیدار با افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: باعث خرسندی است که هم ایران، هم افغانستان و هم تاجیکستان به عنوان ۳ کشور همزبان صعود کردیم. با با تیم افغانستان قبلاً بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام‌ ملت‌های آسیا - ۲۰۲۳؛ زور چین به تاجیکستان نرسید ضیافت پنالتی‌ها را تاجیکستان از امارات برد/ شگفتی‌سازی فارسی زبان‌ها ادامه دارد

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر