Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: سال گذشته در دو مرحله یک هزار و ۳۲۷میلیارد تومان اوراق مشارکت برای بافت فرسوده، خط سوم قطارشهری و توسعه ناوگان اتوبوسرانی جذب شده است.

به گزارش ایمنا، مهدی حاتمی اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع اوراق مشارکت در کشور و متقاضیان بسیار، فرایند دریافت مجوز و انتشار اوراق مشارکت روند پیچیده و طولانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ارتباط با دریافت مجوز و انتشار اوراق مشارکت در سال ۱۳۹۹ در یک مرحله موفق به دریافت مجوز ۳۲۷ میلیارد تومان اوراق مشارکت با ضمانت بانک ملی و پرداخت صددرصدی از سود و اصل اوراق از سوی شهرداری مشهد برای بافت فرسوده شدیم که این اوراق در اوایل سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد به دریافت مجوز انتشار یک هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در روزهای پایانی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: از ماه‌های قبل پیگیری‌ها برای دریافت مجوز انتشار اوراق مشارکت آغاز و جلسات زیادی با سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

وی افزود: در پی این تلاش‌ها خوشبختانه موفق شدیم نوزدهم اسفندماه مجوز سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور را برای انتشار یک‌هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت با تضمین ۵۰ درصد از اصل و سود اوراق از سوی دولت را دریافت کنیم

حاتمی ادامه داد: هم زمان با پیگیری‌ها برای دریافت مجوز انتشار اوراق مشارکت با بانک‌ها نیز برای تعیین بانک عامل انتشار اوراق نیز وارد مذاکره شدیم تا سرانجام بانک صادرات به عنوان بانک عامل انتخاب شد.

وی با بیان اینکه هر سال بسیار تلاش کرده‌ایم تا انتشار اوراق مشارکت به پایان سال منتهی نشود، اما این موضوع تاکنون میسر نشده است، گفت: با توجه به این موضوع و با پیگیری‌های بسیار ساعت ۲۰ روز بیست وهشتم اسفند موفق به دریافت مجوز انتشار یک هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت از بانک مرکزی شدیم

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد ادامه داد: به دنبال آن ساعت ۲۴ انتشار اولیه بخشی از یک هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت که ۷۰۰ میلیارد تومان برای خط سوم قطار شهری و ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر نخستین بار برای توسعه ناوگان اتوبوس رانی است، منتشر شد.

وی با تأکید بر اینکه باقی مانده اوراق نیز در مراحل بعدی منتشر خواهد شد، گفت: در مجموع سال ۱۳۹۹ در یک مرحله ۳۲۷ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای بافت فرسوده حرم مطهر و در مرحله دیگر یک هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط ۳ سوم قطار شهری و ناوگان اتوبوس رانی جذب شده است.

حاتمی تأکید کرد: برای سال ۱۴۰۰ نیز پیگیر استفاده از ظرفیت انتشار اوراق مشارکت هستیم که تاکنون سهم ۲۵۰ میلیاردتومانی شهرداری مشهد از اوراق مشارکت برای بافت فرسوده مشخص شده و به دنبال افزایش سهم مشهد از این بخش هستیم.

کد خبر 485344

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد شهرداری مشهد اوراق مشارکت شهر کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق یک هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت انتشار اوراق مشارکت دریافت مجوز انتشار اوراق مشارکت برای بافت فرسوده شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی در رشت گران شد

علیرضا زارع، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: نرخ کرایه تاکسی سال جدید در مسیر‌های مختلف در خطوط پرترافیک و کم ترافیک به طور میانگین بین ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است.

او افزود: این افزایش نرخ علاوه بر تاکسی‌ها، آژانس‌ها، تاکسی‌های بی سیم، خودرو‌های ویژه فرودگاه، ترمینال و مینی‌بوس‌های فعال تحت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت را شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تصریح کرد: رانندگان نباید بیشتر از نرخ تعیین شده، از مسافران کرایه دریافت کنند؛ در صورت دریافت گزارش تخلف در این خصوص، ظرف ۴۸ ساعت رسیدگی خواهد شد.

زارع از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف در دریافت کرایه را از طریق شماره تلفن‌های ۳۳۸۵۴۳۵۱ و ۳۳۸۵۴۳۵۲ اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

بر اساس آمار نزدیک به ۶ هزار تاکسی در رشت موجود است که حدود ۳ هزار و ۹۰۰ دستگاه از آنها دارای عمر بالا و فرسوده اما در سطح شهر فعال هستند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • ضرورت انتشار آماری از میزان تحقق شعار سال
  • کرایه تاکسی در رشت گران شد
  • افزایش چند برابری جریمه‌ها برای تخلفات نهادهای مالی
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه ای
  • تامین مالی ۲.۶ همتی شرکت‌های کوچک از بازار سهام در ۱۴۰۲
  • نقش موثر وکیل در گرفتن مجوزهای ملکی/ فرآیند دریافت مجوز