Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@20:15:31 GMT

تعطیلی همه اماکن ورزشی در هلیلان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۵۸۵۴

تعطیلی همه اماکن ورزشی در هلیلان

علی نجات ترحمی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان هلیلان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  با اعلام تعطیلی اماکن ورزشی و باشگاه‌های ورزشی اظهار داشت : با توجه به مصوبات ستاد کرونا شهرستان و شیوع مجدد این ویروس، کلیه فعالیت‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد  : ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همراهی‌های باشگاه داران عزیز ، درخواست می‌شود تا نسبت به رعایت مصوبه اخیر و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی در این مدت اقدام نمایند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان هلیلان در پایان  اضافه کرد : با توجه به اینکه وضعیت استان و شهرستان ها‌ی همجوار در شرایط قرمز قرار دارد و شرایط نارنجی در سطح شهرستان هلیلان به وجود آمده است ، ادامه فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌ ها و اماکن ورزشی برای ورزشکاران و مردم خطرناک خواهد بود و لذا انتظار همراهی و رعایت مسائل بهداشتی را داریم .

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان تعطیل پروتکل های بهداشتی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۱۵۷ هزار نفر از موزه‌های استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین فریب اظهار کرد: تعداد بازدید مسافران از موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش این اداره‌کل از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ به ۱۵۷ هزار و ۴۸۳ مورد رسید که نسبت به سال گذشته رشد ۹.۷ درصدی داشته است.

وی افزود: در این میان آرامگاه و موزه بوعلی با بازدید ۶۱ هزار و ۳۶ نفر در جایگاه نخست، آرامگاه باباطاهر با بازدید ۴۹ هزار و ۹۴۰ نفر در جایگاه دوم و موزه و شهر باستانی هگمتانه با بازدید ۲۶ هزار و ۶۸۴ نفر در جایگاه سوم، بازدیدها قرار گرفته است.

فریبا افزود: گنبد علویان در شهر همدان با بازدید ۵ هزار ۴۰۲ در رتبه بعدی قرار داشت.

وی به بازدید گردشگران از موزه‌های شهرستان‌ها نیز اشاره کرده و گفت: در این مدت ۳ هزار ۴۳۱ نفر از موزه لطفعلیان ملایر، ۱ هزار و ۸۴۱ نفر از ارگ نوشیجان ملایر و ۳ هزار و۲۰۸ نفر از موزه تویسرکان و ۱ هزار و ۷۶۲ نفر از موزه میررضی آرتیمانی در شهرستان تویسرکان بازدید داشته اند.

فریبا ادامه داد: از موزه شهدا نهاوند ۲ هزار و۴۸۹ نفر، از موزه حمام حاج آقا تراب ۲ هزار و۶۷۱ نفر و موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد ۲۱۷ نفر بازدید داشته‌اند.

وی گفت: مسافران به منظور حفظ آثار تاریخی که شناسنامه و هویت یک کشور محسوب می‌شود از هرگونه اقدام تخریبی همچون نوشتن یادگاری و عکاسی با فلاش در موزه‌ها خودداری کنند و به مسافران توصیه می‌شود نظر به راه اندازی فروش اینترنتی و الکترونیکی بلیت‌ها در اماکن و موزه‌های استان از طریق اینترنت بلیت‌ها را خریداری کنند.

وی ادامه داد: حفظ آرامش محیط در هنگام بازدید از موزه‌ها اقدامی در راستای احترام به تاریخ، هنر و فرهنگ کهن این مرز و بوم ارزیابی می‌شود و طبیعتاً اسباب بهره مندی، دانش‌افزایی و فراهم آوردن اوقات خوشی را برای بازدیدکنندگان از این اماکن فراهم کند.

کد خبر 6080345

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفر از موزه‌های استان همدان
  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان