Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:16:30 GMT

دانلود قسمت 14 سریال ملکه گدایان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۶۰۴۴

دانلود قسمت 14 سریال ملکه گدایان

قسمت چهاردهم سریال ملکه گدایان توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می شود.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام حلال دانلود، این سریال به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی محصول سال ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی است. ملکه گدایان هر چهارشنبه توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین سهیلی زاده کارگردان با سابقه تلویزیون و سینما که ساخت اثر موفقی چون سریال مانکن را در کارنامه ی خود دارد این بار سراغ یک سوژه ی جدید در عرصه ی شبکه نمایش خانگی رفته و سکانس هایی از این سریال در شهر استانبول ترکیه فیلمبرداری شده است.

در خلاصه ی داستان سریال ملکه گدایان آمده است: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه ... هیچکس از سرنوشت خبر نداره.... حتی شما...

موسیقی تیتراژ این سریال توسط روزبه بمانی خوانده شده‌ است. کورش باقری از نوازندگان اصلی این سریال می باشد. محمدرضا غفاری نیز ضمن بازی در این سریال چند قطعه آهنگ برای این سریال خوانده که گمانه زنی می شود برای نقشش در سریال باشد.

البرز شیمیدان ساکن آلمان است. پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌کنند. البرز با دختری به نام سارا که در ایران زندگی می‌کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. او قرار است در ترکیه با سارا ازدواج کند. همه‌چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدرش به کما رفته ‌است.

البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید.

با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته است. وقتی او باز می‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد ....

باران کوثری در ملکه گدایان اولین بازی در سریال شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند. فرزاد فرزین که تاکنون تجربه ی موفق بازی در سریال مانکن را داشته برای دومین بار با حسین سهیلی زاده در این پروژه همکاری می کند.

رویا نونهالی، پانته آ بهرام، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، رضا بهبودی، الهام کردا، سولماز غنی، یسنا میرطهماسب، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی و نورا محقق از دیگر بازیگران سریال ملکه گدایان هستند.

برای دانلود سریال ملکه گدایان با حجم نیم بها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 14 سریال ملکه گدایان

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانلود سریال ملکه گدایان قسمت 14 دانلود قسمت 14سریال ملکه گدایان سریال ملکه گدایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشاک، اشتغال زا‌ترین صنعت در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در گفتگو با شبکه یک سیما گفت: پیشانی تغییرات فرهنگی در جامعه ما، مباحث پیچیده‌ای نیست و به موضوعات غذا، معماری، مسکن، پوشاک مربوط می‌شود.

هم اکنون ۵/۵ درصد سبد مصرفی خانوار مربوط به پوشاک است. هدف‌گذاری کمّی سند پوشش ایرانی اسلامی است که بیش از ۳۰ درصد پوشاک مصرفی مردم متصل به ویژند‌های (برند) متعهد و متخصص بومی و ایرانی باشد. بر اساس داده‌های مرکز آمار ایران در سال ۱۴۰۱، بیشترین مصارف فرهنگی خانوار ایران که نظام فرهنگی کشور دغدغه آن را دارد به حوزه پوشاک و ملزومات مربوط به آن اختصاص داشته، زیرا پوشاک جزء نیاز‌های اساسی افراد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



امامی افزود: چالش ما تفکیکی بوده که در طول دولت‌های مدرن در ایران بین حوزه صنعت و فرهنگ پوشاک انجام می‌دادند.

وی همچنین گفت: قاچاق عامل اصلی نبود رونق صنعت پوشاک در ایران است بطوریکه به گفته مسئولان اتحادیه نساجی و پوشاک سالانه بیش از ۵ میلیارد دلار پوشاک قاچاق وارد بازار ایران می‌شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درباره تصویب سند ملی سبک ملی پوشش ایرانی - اسلامی گفت: اگر پوشاک ایرانی بپوشیم و شاخص‌های فرهنگی، دینی و اسلامی خود را در تولید، توزیع و مصرف ارتقا دهیم بسیاری از چالش‌های موجود در نظم فرهنگی به‌ویژه در نسل نوجوان را نخواهیم داشت.

امامی افزود: در «سند ملی سبک ملی پوشش ایرانی - اسلامی» به نظام پوشاک به چشم فرصت نگاه شده است هدف‌گذاری کمّی این است که بیش از ۳۰ درصد پوشاک مصرفی مردم متصل به ویژند‌های (برند) متعهد و متخصص بومی و ایرانی باشد. البته بسیاری از مصارف دیگر ما هم باید ایرانی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همچنین گفت: امیدواریم با «سند ملی سبک ملی پوشش ایرانی - اسلامی» که در آن مد به عنوان سبک پایداری از پوشش مورد توجه قرار گرفته است، بتوانیم این مصرف بزرگ فرهنگی کشور را ساماندهی کنیم..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • پوشاک، اشتغال زا‌ترین صنعت در کشور
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • تاریخ طب در ایران پس از اسلام در فهرست صد کتاب ماندگار قرار گرفت
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳