Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از کریم یاوری در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اعلام کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای آماده است تا نیروی کار مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی کشور را با آسان ترین شیوه ممکن و با روش‌های نوین ارائه آموزش‌های مهارتی و حرفه ای آموزش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد:مهارت آموزی نیروی کار و آموزش‌های فنی و حرفه ای از الزامات مهم تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها است.

یاوری گفت: نیروی کار با دانش و مهارت کافی و داشتن حرفه و تخصص لازم می‌تواند کمک موثری در پشتیبانی امر تولید داشته باشد.

وی اضافه کرد: برطرف کردن مشکلات بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار، گره گشایی و تسهیل امور آنان برای صیانت از نیروی کار، حفظ فرصت‌های شغلی و توسعه اشتغال نیروی کار جدید با توسعه آموزش‌های مهارتی در بنگاه‌های اقتصادی از اولویت‌های این وزارتخانه است.

مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تامین تسهیلات ارزان و آسان که به سهولت در اختیار سرمایه گذاران، کارآفرینان و کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی قرار گیرد، در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی یادآورشد: توجه به بیمه، بازنشستگی و درمان نیروی کار و مشمول از جمله تاکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مسئولان کمیته‌های پشتیبانی و مانع زدایی است.

یاوری ادامه داد: بر حسب دستور مقام عالی وزارت روان سازی در امر ایجاد بنگاه‌های اقتصادی خصوصی و تعاونی، مانع زدائی از روند تولید و کارآفرینی و روان سازی در اجرای قوانین و مقررات حاکم بر کار و تولید و توجه جدی به برطرف کردن موانع از پیش پای تولیدکنندگان و کارآفرینان و سرمایه گذاران از برنامه های کاربردی این وزارتخانه در سال جاری است.

وی گفت: در استان بوشهر در سال ۹۹ با تشکیل ۶۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، ۷۰۸ پرونده مطرح و طی ۸۳۲ مصوبه مشکلات واحدهای مشکل‌دار استان بررسی و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

برچسب‌ها بوشهر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مقام معظم رهبری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مقام معظم رهبری بوشهر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مقام معظم رهبری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور کار و رفاه اجتماعی بنگاه های اقتصادی فنی و حرفه ای وزارت تعاون نیروی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، میثم مداحی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان ضمن قدردانی از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: هیئت استان اصفهان حدود دو سال بود که با سرپرستی اداره می‌شد و خوشبختانه امروز هیئت تعیین تکلیف شد.

وی افزود: مجمع امروز که در انتخابات حاضر بود، پشتوانه بسیار خوبی برای هیئت محسوب می‌شود و همین جا اعلام می‌کنم که ما نیز که همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود.

نشست رئیس فدراسیون ورزش کارگری با کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامیجواد رمضی باز هم رئیس فدراسیون ورزش کارگری شد

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خطاب به کاندیداهای مجمع گفت: امروز دیگر رقابت تمام شده و باید رفاقت جایگزین رقابت شود؛ همه کسانی که کاندید شدند، ظرفیت بزرگی دارند و خواهشمندیم که از این ظرفیت در راستای گسترش و اعتلای ورزش کارگری استفاده کنند.

وی ادامه داد: ورزش کارگری اصفهان در گذشته حرف‌های زیادی در سطح کشور داشت و امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»