Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:57:21 GMT

کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۶۲۴۱

کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی دانشگاه تهران با هدف معرفی سامانه نشریات دانشجویی و چگونگی انتشار الکترونیک نشریات روز برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی با تدریس محمد قوشچیان، دانشجوی دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم و دبیر مجمع انجمن‌های علمی‌دانشجویی دانشگاه تهران، روز پنج‌شنبه ۱۹ فروردین ماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت‌نام در کارگاه با مراجعه به سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان به آدرس cultural.ut.ac.ir تا روز ۱۸ فروردین ماه امکان‌پذیر است. 

این کارگاه به‌صورت مجازی در سامانه vclas9.ut.ac.ir/cul2 برگزار می‌شود و برای شرکت‌کنندگان در کارگاه گواهی توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی صادر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشریات دانشجویی دانشگاه تهران نشریات دانشجویی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی دبیر علمی سومین دوره زیست عفیفانه گفت: این طرح به همت معاونت آموزش زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری وزارت آموزش و پرورش با حضور ۲۰۴ معلم، از استان‌های تهران، همدان، گیلان، گلستان و البرز برگزار شده است. سمانه امینی با اشاره به بخش‌های آموزشی این دوره افزود: کلاس‌های فرزندپروری، رسانه و نوجوان، پند بیهوده و برادران دروغین توسط اساتید دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد و محققان بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی آموزش داده می‌شود.  وی گفت: دوره اول و دوم این طرح، مرداد و آبان ماه با حضور ۲۰۰ نفر برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • دوره برخط فارسی‌آموزی نوآموز برگزار می‌شود
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟+فیلم
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنوراه «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟