Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@16:49:51 GMT

بازار مرغ در کرمانشاه به سمت آرامش در حرکت است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۶۳۱۰

بازار مرغ در کرمانشاه به سمت آرامش در حرکت است

مسعود بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، وضعیت بازار مرغ در استان را خوب و به سمت آرامش توصیف کرد و اظهار داشت: امروز نزدیک به ۱۰۰ تن مرغ گرم در فروشگاه‌های سطح شهر کرمانشاه توزیع شده است.

وی قیمت مصوب هر کیلو مرغ گرم را ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قطعه‌بندی مرغ ممنوع است این موضوع به اصناف اعلام شده و هر واحد مرغ فروشی اقدام به قطعه‌بندی کند حتما برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: برای هر کدام ازمراکز توزیع مرغ گرم با همکاری بسیج اصناف و سازمان، یک ناظر وجود دارد تا مرغ به قیمت مصوب به دست مصرف‌کننده برسد.

وی اضافه کرد: وضعیت توزیع مرغ خیلی بهتر شده، الان همه مغازه‌ها مرغ دارند و طی روزهای آینده وضعیت بهتر هم خواهد شد.

بیگلری از تشکیل پرونده تخلف برای عرضه کنندگان خارج از شبکه مرغ در استان خبر داد و گفت: عرضه مرغ از مرغداری تا کشتارگاه و مرغ‌فروشی شبکه خاصی دارد که اگر داخل این شبکه نبشد به عنوان عرضه خارج از شبکه تلقی و مشمول جریمه می‌شود که در این راستا پرونده‌های زیادی را به تعزیرات حکومتی معرفی کرده‌ایم.

وی افزود: بازرسان این معاونت به‌صورت مداوم و بی‌وقفه در سطح بازار حضور داشته و با حساسیت زیاد و به‌طور ویژه در بحث نظارت در شبکه تولید تا توزیع مرغ فعال هستند.

بیگلری در پایان از مردم خواست هرگونه احتکار، عرضه خارج از شبکه، گران‌فروشی، کم‌فروشی و فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه گزارش دهند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه مرغ بازار معاون نظارت معدن و تجارت استان کرمانشاه مسعود بیگلری بازار مرغ معاون نظارت معدن و تجارت استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش در بازار بیرجند

دریافت 18 MB کد خبر 6078318

دیگر خبرها

  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند
  • بیش از ۲۸ تن لاشه غیربهداشتی دام و طیور در کرمانشاه ضبط و معدوم شد
  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • آرامش در بازار بیرجند
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع
  • آرامش بر بازار کرمانشاه حاکم است
  • توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه