Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:02:44 GMT

رئیس فدراسیون کشتی راهی قزاقستان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۶۳۵۷

رئیس فدراسیون کشتی راهی قزاقستان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های گزینشی کشتی المپیک در قاره آسیا روزهای ۲۰ تا ۲۲ فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران به منظور حضور در این مسابقات و دیدار با مسئولان اتحادیه جهانی و شورای کشتی آسیا صبح امروز راهی کشور قزاقستان شد.

انتخابات شورای کشتی آسیا برای مشخص شدن ۷ عضو این شورا، نیز روز ۲۳ فروردین ماه در قزاقستان برگزار می‌شود که عباس جدیدی قهرمان جهان و المپیک به عنوان نماینده کشورمان در این انتخابات حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5183425

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا دبیر اتحادیه جهانی کشتی قزاقستان فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد جودو ویروس کرونا تیم فوتبال پیکان تهران مهدی طارمی والیبال یحیی گل محمدی تیم ملی والیبال ایران کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 

به گزارش قدس آنلاین، منصور برزگر در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزش ایران در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس بیان کرد: من در تمرینات کشتی نیستم اما بر اساس آنچه که از طریق تلویزیون مشاهده می‌کنم باید مقداری روی نفس‌ها و استقامتشان کار کنند. امیدواریم که در المپیک انتظارات مردم را برآورده کنند چون ملت ایران از کشتی توقع مدال دارند. اینکه بگویند پایم درد می‌کند، دستم درد می‌کند، آماده نیستم، مردم کاری ندارند و آنها مدال می‌خواهند. 

برزگر در مورد حذف تیلور از حضور در المپیک پاریس گفت: به هر حال تیلور سن به هر حال سن تیلور بالا رفته بود این فردی هم که توانسته او را شکست داده ما هیچ اطلاعاتی از او نداریم. خوشحالیم که تیلور در آمریکا حذف شد البته نباید فکر کنیم که در این وضع خالی شده است چون فردی که اکنون به جای تیلور به المپیک می‌آید همه را شکست داده و حتی تیلور را هم شکست داده است. باید فیلم‌های کشتی این کشتی‌گیر جدید را آنالیز کنند. نمی‌دانم تصمیم کمیته فنی چگونه است و قرار است چه کسی در این وضع به المپیک برود اما اگر قرار است حسن یزدانی به المپیک برود امیدوارم که مدال طلا بگیرد و کشتی ایران صاحب دو طلا شود. 

او در پاسخ به این پرسش که حذف تیلور به حسن یزدانی کمکی هم می‌کند؟ تصریح کرد: صد در صد از لحاظ روحی تاثیر زیادی دارد چون تیلور برای حسن یزدانی تبدیل به لولو شده بود. و با توجه به مسائل مطرح شده در رسانه‌ها نیز از لحاظ روحی روی او تاثیر می‌گذاشت. 

برزگر در مورد اینکه به نظر می‌رسید کادر فنی ایران خیلی خوب تیلور را آنالیز نکرده بودند چون الان یک کشتی گیر آمریکایی اومد او را به راحتی شکست داد، تاکید کرد: من باید یه انتقاد کلی داشته باشم کشورهایی مانند ژاپن، روسیه و آمریکا بسیار خوب کار می‌کنند زمانی که کشتی ها برگزار می‌شود یک تیم از آنها در بالای سالن حضور دارند و فقط فیلم می‌گیرند. من هم موافقم که ما می‌توانستیم تیلور را راحت شکست دهیم به شرطی که روی آن کار می‌کردیم و آنالیز انجام می‌دادیم. الان آنالیزور ما چه کسی است و چه زمانی دیدید که کشتی به مسابقات برود و یک تیم آنالیزور نیز همراه آنها حضور داشته باشد. آیا افرادی که اثرگذار هستند همراه تیم کشتی به مسابقات می‌روند؟ 

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود