Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:31:33 GMT

آژیر وضعیت قرمز کرونا در مهاباد به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۶۶۷۷

آژیر وضعیت قرمز کرونا در مهاباد به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: افزایش تعداد بیماران بستری و مرگ و میر ناشی از شیوع بیماری کرونا در مهاباد موجب شد وضعیت این شهرستان از حالت زرد به قرمز تغییر یابد.

آقازاده افزود: هم اکنون ۳۱ بیمار در بخش کرونای بیمارستان این شهرستان بستری هستند که نسبت به ۲ هفته گذشته با افزایشی سه برابری همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: از مجموع کل بستری شدگان، ۲۱ مورد مبتلا و ۱۰ نفر نیز مشکوک به کرونا هستند که تحت درمان کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان داشت: با فوت یک بیمار دیگر در شهرستان مهاباد آمار فوتی‌های کرونا ویروس به ۳۳۸ نفر رسید.

آقازاده همچنین نسبت به کاهش استفاده از ماسک و عادی انگاری کرونا از سوی شهروندان ابراز نگرانی کرد و گفت: سهل انگاری در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه در استفاده از ماسک علاوه بر اینکه سلامت شهروندان را تهدید می‌کند، اقتصاد و پویایی شهرستان را هم با چالش جدی روبرو خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس وضعیت قرمز علوم پزشکی شیوع بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرگزاری صدا و سیما به دنبال درخواست مردم به این روستا رفت و شنونده مسائل و مشکلات آنان شد.

موضوعی که انجام بسیاری از خدمات اینترنتی را برای مردم این روستا مشکل کرده است. 

تامین زیرساخت ها وپوشش اینترنت در روستاها، علاوه برافزایش رفاه اجتماعی، بهره مندی روستائیان از امکانات فناورانه یکسان را هم فراهم می کند.

دسترسی آسان به اینترنت درحالی به عنوان یکی ازنیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها تعدادی از روستاهای مهاباد از جمله حمزه آباد از این نعمت بی نصیب هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  •  آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • آژیر خطر به صدا درآمد | شلیک ده ها موشک کاتیوشا به اراضی اشغالی + فیلم