Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:21:06 GMT

قضاوت داوران عمانی در گروه‌های استقلال و تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۷۵۸۸

قضاوت داوران عمانی در گروه‌های استقلال و تراکتورسازی

کنفدراسیون فوتبال آسیا در مکاتبه با فدراسیون فوتبال عمان اسامی داوران این کشور جهت قضاوت در مسابقات مرحله پلی آف و دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به غیبت نمایندگان عمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و سطح قابل قبول قضاوت داوران این کشور AFC در بازی‌های منطقه غرب از داوران عمانی بیش از سایر کشورها استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا عمر الیعقوبی داور باتجربه عمانی به همراه کمک‌های هموطنش قضاوت مسابقه مرحله پلی‌آف بین تیم‌های الوحده عربستان و نیروهای هوایی عراق را بر عهده خواهد داشت. این داور همچنین برای قضاوت در بازی‌های گروه نخست با حضور تیم‌های الهلال عربستان، استقلال تاجیکستان، شباب الاهلی امارات و برنده بازی الغرافه قطر و نماینده ازبکستان هم انتخاب شده است.

یعقوب عبدالباقی دیگر داور بین‌المللی عمان در گروه سوم با حضور تیم‌های الاهلی عربستان، الدحیل قطر، استقلال ایران و الشرطه عراق قضاوت می‌کند.

احمد الکاف داور سرشناس فوتبال عمان هم جهت قضاوت در گروه دوم بازی‌ها با حضور تراکتورسازی، الشارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده بازی الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق انتخاب شده است.

ساعت دیدارهای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!

به گزارش ورزش سه، در آخرین دیدار از مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اولسان در ژاپن به مصاف یوکوهاما رفت که این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه 3-2 به سود ژاپنی‎‌ها خاتمه پیدا کرد و با توجه به اینکه، این نتیجه در مجموع 3-3 شده بود، بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی رفت که در نهایت شاگردان هری کیول در این بازی به پیروزی رسیدند.

قضاوت این دیدار مهم و سرنوشت ساز که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد بر عهده علیرضا فغانی داور ایرانی-استرالیایی فوتبال آسیا بود که در مجموع قضاوت بسیار خوبی داشت و حتی در صحنه‌ای که در دقیقه 39 تصمیم به اخراج بازیکن یوکوهاما گرفت، هوشمندی و زکاوت بالای خود را نشان داد.

فغانی در این دیدار یک پنالتی هم به سود اولسان اعلام کرد ولی از آن مهمتر در دقیقه 46 و در شروع نیمه دوم، در صحنه‌ای که بویانیچ سوئدی موفق شد گل سوم بازی را برای اولسان به ثمر برساند، به درستی با کمک VAR آفساید مارتین آدام و محدود کردن دید دروازه‎‌بان یوکوهاما را تشخیص داد که از صحنه های کلیدی این بازی بود که می‌توانست برنده بازی و سناریو این دیدار را به صورت کلی تغییر دهد.

به هر ترتیب علیرضا فغانی در مجموع قضاوت خوبی در این دیدار انجام داد و البته این نهمین قضاوت او در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بود که باعث شده او بیشترین حضور را در این فصل از مسابقات داشته باشد و اکنون او از فصل 2010/11 تا کنون 61 تقابل آسیایی را سوت زده است.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)